Sarah Suhairi dan Pensyarah UTM Bergelar Suami Isteri, Cinta Mereka Kini Sah Dengan Sekali Lafaz


Alhamdulillah! Penyanyi cantik Sarah Suhairi kini sah bergelar isteri kepada pensyarah Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Aswad Anuar. Dengan sekali lafaz pada pukul 8:30 pagi Jumaat lalu, pasangan ini telah diijabkabulkan di Barern Hill, Hulu Langat, Selangor.


Majlis pernikahan yang penuh bermakna ini diadakan dengan penuh keindahan. Bapa Sarah, Suhairi Hamdan, bertindak sebagai wali dan Penolong Pendaftar Perkahwinan, Ahmad Khaliq Md Rasid, menyaksikan detik bahagia ini. Dalam majlis tersebut, Aswad menyerahkan seutas gelang emas bernilai RM2,486 sebagai mas kahwin bersama lima dulang hantaran, manakala jumlah wang hantaran kekal rahsia. Sarah pula menyerahkan tujuh dulang hantaran kepada pihak lelaki, menambah keindahan majlis.


Majlis ini berlatarkan rona putih, dihadiri oleh keluarga terdekat, sahabat handai, dan rakan media yang turut membuat liputan. Antara rakan artis yang hadir memeriahkan suasana ialah Naim Daniel, Afieq Shazwan, Wani Kayrie, Sissy Iman, dan Shaffiq Erwin.


Yang menariknya, Sarah dan Aswad ternyata berkongsi minat yang sama dalam sukan menunggang kuda. Pertemuan mereka yang bermula di Pusat Ekuisterian Bukit Kiara Kuala Lumpur pada 2020, akhirnya membawa mereka ke alam perkahwinan. Aswad, yang juga seorang jurulatih sukan berkuda, telah mengikat tali pertunangan dengan Sarah pada 27 Januari lalu.


Selain berita gembira ini, Sarah juga mengambil kesempatan untuk melancarkan single terbarunya berjudul "With You," yang menampilkan Aswad dalam muzik video tersebut.


Kongsi berita bahagia ini dengan rakan-rakan anda dan jangan lepaskan peluang untuk mendengar single terbaru Sarah! 🎉💍💕


Jangan lupa untuk berkongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga dapat turut merasai kebahagiaan pasangan ini.

Previous Post Next Post

Contact Form