Sarah Suhairi Terima Tanggungjawab Sebagai Ibu ‘Segera’ kepada Anak-anak Suami Duda Beranak Tiga


Sarah Suhairi, penyanyi berbakat yang baru sahaja bergelar isteri pada pagi Jumaat lalu, telah mendedahkan bahawa suaminya, Aswad Anuar, adalah seorang duda beranak tiga. Dalam temubual eksklusif bersama kami, Sarah, 24, dengan terbuka berkongsi bahawa dia sudah mengetahui tentang status suaminya, yang kini berusia 39 tahun, sejak awal perkenalan mereka.


Sarah mengakui, dia tidak kekok memikul tanggungjawab sebagai ibu kepada tiga orang anak perempuan Aswad yang berusia 14, 10, dan 8 tahun. Menurutnya, sejak dari awal hubungan mereka, dia telah berjumpa dengan anak-anak tirinya dan Alhamdulillah, mereka semua menerima kehadirannya dengan baik.


"Selama kami berkenalan, saya sudah bertemu dengan ketiga-tiga anak perempuannya. Mereka panggil saya 'aunty' sebelum ini, dan mungkin selepas ini mereka akan panggil saya ibu," jelas Sarah sambil tersenyum.


Majlis akad nikah mereka telah berlangsung dengan penuh meriah di Barern Hill, Hulu Langat, Selangor. Aswad, yang juga seorang pensyarah di Universiti Teknologi Malaysia (UTM), memberitahu bahawa dia dan bekas isterinya telah bercerai sejak lima tahun lalu.


Sarah dan Aswad mula berkenalan di Pusat Ekuisterian Bukit Kiara, Kuala Lumpur, di mana mereka berkongsi minat yang sama dalam sukan berkuda. Aswad adalah seorang jurulatih bertauliah dalam sukan berkuda dan sering dijemput sebagai juri, manakala Sarah telah aktif menunggang kuda sejak usia 14 tahun.


Menurut Sarah, hubungan mereka tidak pernah terlalu dirahsiakan. Suaminya pernah menemaninya ke beberapa majlis, namun mereka memilih untuk tidak terlalu menonjolkan diri sebelum ikatan sah terjalin.


Jadi, untuk semua yang mengikuti kisah cinta dan kehidupan Sarah Suhairi, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda. Mari kita raikan kebahagiaan pasangan ini dan semoga mereka terus bahagia dalam perjalanan baru sebagai sebuah keluarga!


Kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan jangan lupa untuk mengikuti perkembangan terbaru tentang Sarah dan Aswad!

Previous Post Next Post

Contact Form