Sean Lee Tamat Zaman Bujang, Pilih Model Sebagai Isteri


Hai pembaca setia! Ada berita gembira dari dunia hiburan yang pastinya membuatkan anda tersenyum. Pelakon dan pengacara kegemaran ramai, Sean Lee, akhirnya menamatkan zaman bujangnya!


Sean, 30, membuat kejutan besar apabila mengumumkan dirinya kini sudah bergelar suami kepada model cantik, Bay Doucet yang berusia 26 tahun. Sean mendedahkan berita gembira ini menerusi beberapa foto di Instagram, menunjukkan mereka berdua dalam persalinan serba putih yang mempesona selepas majlis pernikahan mereka.


Dalam salah satu foto yang dikongsi, kelihatan tiga cenderamata di atas meja, dipercayai sebagai hadiah kepada tetamu. Antara cenderamata tersebut, terdapat sebuah kotak putih dengan tulisan ‘Just Married’ yang tertulis nama Sean dan isterinya. Sungguh romantis!


Di samping itu, terdapat juga kipas tangan yang tertera tarikh 7 Julai 2024, menandakan hari bersejarah mereka disatukan sebagai suami isteri. Tidak ketinggalan, sebuah botol dengan tulisan dalam bahasa Thailand turut melengkapkan dekorasi majlis mereka.


Menerjah ke ruangan komen, ramai pengikut Sean meluahkan rasa terkejut tetapi turut sama mengucapkan tahniah dan mendoakan kebahagiaan pasangan ini. Antara komen menarik daripada netizen termasuklah:


“Drama atau perkahwinan sebenar? Apapun tahniah Sean dan pasangan.”


“Tahniah dan semoga bahagia bersama ke akhir hayat.”


“Senyap-senyap ubi berisi, tahniah Sean dan isteri.”


Rakan-rakan artis seperti Hun Haqeem, Eyka Farhana, Tabby Dolla, Aiman Hakim Ridza, Sarah Suhairi, Shiha Zikir, dan Azira Shafinaz turut sama menzahirkan rasa gembira dengan berita ini.


Kalau anda rasa cerita ini menarik, jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga akan teruja dengan berita gembira dari Sean Lee ini. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan kegembiraan ini! 🎉👰🤵

Previous Post Next Post

Contact Form