"Shuib Dedah Pengalaman Seram: Arwah Siti Sarah Pernah Dirasuk, Kena Sihir dan Pengsan Selepas Persembahan!"



Shuib Buka Mulut: Arwah Siti Sarah Pernah Kena Sihir dan Dirasuk Seperti Harimau!


Pernahkah anda mendengar kisah seram yang benar-benar membuatkan bulu roma anda meremang? Pelawak terkenal, Shuib, baru-baru ini berkongsi pengalaman yang mengejutkan ramai tentang arwah isterinya, Siti Sarah Raissuddin. Dalam satu temubual yang mengerikan di Dol' Podcast, Shuib mendedahkan bagaimana Siti Sarah pernah terkena gangguan makhluk halus yang membuatkan kehidupannya menjadi mimpi ngeri.


Menurut Shuib, sepanjang perkahwinan mereka, dia kerap menyaksikan arwah Sarah mengalami gangguan yang teruk hingga dia seolah-olah menjadi seekor harimau. "Saya banyak kali melihat Sarah dirasuk, kadang-kadang dia bertindak seperti harimau, hingga dia menjilat kaki sendiri!" kata Shuib dengan nada penuh kesedihan.


Pengalaman paling menakutkan Shuib berlaku pada minggu pertama perkahwinan mereka. "Saya terdengar dia mendengus seperti harimau. Perkara ini berlaku berulang kali dan ia amat menakutkan," tambahnya. Bayangkan, baru seminggu berkahwin, Shuib sudah menghadapi situasi yang sangat menyeramkan.


Shuib juga menceritakan detik cemas apabila arwah Sarah tiba-tiba pengsan selepas membuat persembahan di rancangan Gegar Vaganza. "Selepas persembahan, Sarah datang kepada saya sambil memanggil ‘daddy’ dan tiba-tiba dia tumbang. Pada malam itu, dia tidak ada dalam segmen terakhir kerana saya terpaksa membawanya pergi untuk berubat," katanya sambil mengenang detik tersebut dengan kesedihan.


Menurut Shuib, arwah Sarah pernah merasakan dirinya seperti terkena sihir apabila mengalami gangguan semasa persembahan. "Dia cakap dia rasa ada orang bencikan dia, dan persembahan malam itu tidak seperti biasa," jelas Shuib.


Untuk pengetahuan, Shuib dan arwah Siti Sarah berkahwin pada Februari 2011, dan mereka dikurniakan empat orang anak: Uwais Alqarni (12), Dzahira Talita Zahra (10), Ariq Matin (7), dan Ayash Affan (3). Namun, selepas Siti Sarah meninggal dunia akibat jangkitan Covid-19 pada 9 Ogos 2021, Shuib meneruskan hidupnya dengan berkahwin semula dengan Watie pada 23 Jun 2023.


Jika anda teruja dengan cerita seram ini atau ingin mengetahui lebih lanjut tentang pengalaman Shuib, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda!


Kongsikan pengalaman mengejutkan ini dan ajak mereka membaca untuk lebih banyak kisah menarik!

Previous Post Next Post

Contact Form