Shuk Sahar Kembali Gemilang dengan Dol's Podcast: Keputusan Berkahwin Jadi Titik Balik


Sejak kebelakangan ini, peminat kembali menyokong dan menyukai pelawak Shuk Sahar, terutama sekali apabila dia muncul dalam siaran podcast. Walaupun pernah berdepan dengan pelbagai kontroversi, Shuk atau nama sebenarnya Muhammad Shukri Mohamed Sahar, 38, yakin bahawa orang ramai boleh memaafkan kesilapannya jika dia melakukan perkara yang betul dalam hidupnya.


"Rakyat Malaysia ini tahu kalau kita melakukan sesuatu yang salah mereka akan marah, tapi kalau kita berusaha memperbaiki keadaan, mereka akan terbuka menerima," katanya kepada kami.


Shuk berkongsi perkara itu ketika majlis pelancaran Dol's Podcast yang bakal menggandingkan dia bersama dua sahabatnya, Shuib dan Fizie. Keputusan Shuk untuk menamatkan spekulasi dan berkahwin dengan Fara Salleh pada November tahun lalu juga disambut baik oleh orang ramai.


"Apabila saya dan Fara mengambil keputusan untuk 'settle down' dan berkahwin, kita buat benda yang betul. Kalau jodoh kita panjang, penerimaan orang juga sudah semakin baik. Sebelum ini, orang selalu mengecam kami di media sosial, tapi sekarang semuanya sudah berubah," ujarnya.


Mengenai Dol's Podcast, Shuk menyifatkan peluang ini sebagai cara untuk dia terus kekal aktif dalam dunia seni. "Sebelum ini saya tak tahu apa puncanya, tapi saya rasa macam nama saya disekat. Namun, saya sedar ia adalah kesan daripada apa yang berlaku sebelum ini dan sebagai artis, saya kena terima semua itu. Syukur, penglibatan dalam podcast ini membuka semula peluang dan orang mula menerima saya kembali," jelasnya.


Untuk rekod, Shuk pernah mendirikan rumah tangga dengan Rossa Sera pada 2015, namun mereka bercerai pada 22 Mac tahun lalu. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Nur Qurratu Ain, 8, dan Nur Assyifatu Aimi, 5 tahun.


Jangan ketinggalan untuk mengikuti perkembangan Shuk Sahar dan kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda! Tekan butang kongsi sekarang dan sebarkan cerita menarik ini!

Previous Post Next Post

Contact Form