"Skandal Elton John: Kencing dalam Botol di Paris!"


Legenda muzik, Elton John, telah menjadi tajuk kontroversi selepas dilaporkan kencing dalam sebuah botol plastik di sebuah kedai kasut di Paris. Insiden ini berlaku kerana beliau tidak dapat menemui tandas awam di pusat beli-belah yang dikunjunginya. Apa yang berlaku selepas itu?


TMZ melaporkan bahawa Elton, yang berusia 77 tahun, meminta botol plastik dan melakukan tindakan kontroversial itu beberapa langkah dari pelanggan lain di kedai tersebut. Pemilik kedai, Ryan Sukkar, yang terkejut dengan kejadian tersebut, berkongsi bahawa Elton juga meminta pengawal peribadinya membersihkan percikan air kencing yang terserak di lantai kedai.


Ryan, yang tidak mengenali Elton pada mulanya, mencari maklumat tentang beliau selepas insiden itu. Beliau akhirnya mengenal pasti Elton sebagai penyanyi terkenal yang menghormati anak-anaknya dengan membeli kasut di kedai tersebut.


Insiden ini meninggalkan kesan yang mendalam buat Ryan, yang mengaku kecewa dengan tindakan Elton. Bagaimanapun, Elton turut meninggalkan nota penghargaan kepada Ryan sebelum beredar dari kedai tersebut.


Kongsi cerita ini dengan kawan-kawan untuk mengetahui reaksi mereka terhadap insiden kontroversi Elton John ini!

Mari kongsi cerita ini dengan lebih ramai untuk mendapat pandangan dan pendapat yang pelbagai.

Previous Post Next Post

Contact Form