"Song Joong Ki dan Isteri: Menanti Detik Bahagia Bersama Anak Kedua"


Setahun selepas menyambut cahaya mata pertama, pelakon terkenal Song Joong Ki dan isteri, Katy Louise Saunders, kini sedang menghitung hari untuk kelahiran anak kedua mereka! Betapa terujanya mereka dalam membuat persiapan menyambut kehadiran ahli keluarga baru ini.


Khabar gembira ini telah disahkan oleh syarikat pengurusan Joong Ki, HighZium Studios. Walaupun begitu, tarikh sebenar kelahiran dan jantina bayi masih dirahsiakan untuk menjaga privasi keluarga mereka.


"Tidak dinafikan, Song Joong Ki mengesahkan isterinya sedang hamil anak kedua mereka. Namun, untuk menghormati privasi mereka, tarikh bersalin dan jantina bayi tidak dinyatakan," kata wakil syarikat tersebut.


Terdahulu, pada 14 Jun tahun lalu, pasangan ini menyambut kelahiran cahaya mata lelaki mereka di Itali. Joong Ki dan Katy mendirikan rumah tangga pada Januari 2023, dan sejak itu kehidupan mereka bertambah bahagia dengan kehadiran anak-anak.


Untuk yang tidak mengetahui, Joong Ki pernah berkahwin dengan aktres Song Hye Kyo, rakan gandingannya dalam drama popular "Descendants of the Sun" pada tahun 2017. Malangnya, perkahwinan mereka tidak bertahan lama dan berakhir dengan perceraian pada Julai 2019.


Mari kita sama-sama doakan yang terbaik buat Song Joong Ki dan Katy Louise Saunders dalam menanti kehadiran anak kedua mereka. Pasti detik-detik bahagia ini akan menjadi kenangan manis buat mereka sekeluarga.


Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda yang juga peminat Song Joong Ki. Siapa tahu, mereka juga ingin mengetahui perkembangan terkini pelakon kegemaran mereka ini!

Previous Post Next Post

Contact Form