"Tamara Tyasmara Dedah Keganasan Bekas Kekasih: Ugutan Bunuh & Kecederaan Menggemparkan!"



Ketika persidangan mahkamah mengenai kes pembunuhan anak pelakon terkenal, Tamara Tyasmara, satu pendedahan mengejutkan telah dibuat. Tamara, yang kini berusia 29 tahun, menceritakan detik-detik gelap dalam hidupnya di mana bekas kekasihnya, Yudha Arfandi, telah menyeksanya secara fizikal dan emosi.


Tamara mengakui bahawa hubungan mereka yang pada awalnya baik, mula berubah sejak Julai 2022. “Dari masa ke masa, Yudha mula menunjukkan sikap agresif. Saya tak dapat mengira berapa kali saya dipukul, ditampar, dan dipijak. Kecederaan saya sampai menyebabkan gegendang telinga pecah,” kata Tamara dengan penuh kesedihan.


Apa yang lebih membimbangkan adalah Yudha sering mengugut Tamara jika dia bercadang untuk mengakhiri hubungan mereka. “Kalau saya cuba putuskan hubungan, dia akan ugut saya. Saya takut dan terpaksa teruskan hubungan demi keselamatan,” tambahnya.


Selain daripada keganasan fizikal, Yudha juga tidak segan silu mengancam untuk membunuh Tamara dan keluarganya. “Dia pernah ugut nak bakar rumah saya dan bunuh anak saya. Dia juga mahu sebar video saya minum arak kepada pihak produksi. Saya risau kalau dia buat semua tu, saya mungkin hilang pekerjaan,” jelas Tamara.


Yudha Arfandi kini sedang berdepan dengan tuduhan pembunuhan anak Tamara, Dante, yang meninggal dunia akibat lemas di kolam renang pada 27 Januari lalu. Rakaman CCTV menunjukkan Yudha membenamkan kepala Dante beberapa kali sebelum kanak-kanak malang itu meninggal dunia.


Keberanian Tamara untuk tampil dan menceritakan kisahnya adalah langkah penting untuk memberi suara kepada mangsa keganasan domestik. Jika anda rasa artikel ini penting, jangan lupa untuk kongsi dengan kawan-kawan anda agar lebih ramai yang sedar tentang isu ini.


Kongsi artikel ini untuk memberi kesedaran dan sokongan kepada mereka yang memerlukan!

Previous Post Next Post

Contact Form