Tangisan Bella Astillah nampak real, netizen kagum mampu mengalirkan air mata depan kamera



Pelakon cantik Bella Astillah sekali lagi mencuri perhatian netizen apabila memuat naik klip video yang memaparkan dirinya menangis dalam satu babak drama. Aksi Bella yang mampu mengalirkan air mata dengan begitu realistik mengundang pujian ramai, membuktikan bakatnya dalam bidang lakonan.


Dalam ruangan kapsyen video tersebut, Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah, 30, hanya menyebut nama sahabat baiknya, Puteri Sarah Liyana, seolah-olah ingin berkongsi momen tersebut dengan rakannya itu.


"Bestie, nah Puteri Sarah Liyana," tulisnya ringkas.


Puteri Sarah turut memberikan respons dalam ruangan komen dengan gurauan mengenai keaslian air mata Bella.


"Awak guna eyemo ke air mata original?" usiknya.


Perkongsian Bella itu mencetuskan pelbagai reaksi dalam kalangan netizen, ada yang membuat andaian bahawa Bella mungkin menyindir pelakon lain, Ruhainies. Seorang netizen berkata, "Spontan air mata mengalir. Ini baru betul menangis."


Ada juga yang memuji bakat lakonan Bella, "Pandai kan berlakon nangis, feel pun sampai. Nasib baik menangis tak guna eyemo."


Untuk rekod, Ruhainies atau nama sebenarnya Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, 32, menerima kecaman netizen pada 3 Julai lalu selepas mengaku tidak pandai berlakon dan menangis di hadapan kamera ketika hadir ke mahkamah.


Kisah antara Aliff Aziz dan Ruhainies menjadi tumpuan ramai apabila mereka ditangkap atas dakwaan khalwat di sebuah kondominium di Kuala Lumpur pada 9 Mac lalu. Kedua-duanya mengaku tidak bersalah dan perbicaraan akan disambung pada 17 Oktober depan.


Nak tahu lebih lanjut? Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang! Tekan butang share sekarang dan jadilah orang pertama yang update tentang kisah selebriti terkini!


Dapatkan cerita-cerita terkini selebriti hanya di blog kami. Jangan lupa untuk share artikel ini dengan kawan-kawan korang!

Previous Post Next Post

Contact Form