Tash Yong: Hak Berkongsi Kebahagiaan, Tak Terhenti Hanya Kerana Hati Orang Lain



PELAKON cantik Tash Yong baru-baru ini menjadi tajuk perbualan hangat apabila dia diserang dengan dakwaan bahawa dia tidak menjaga perasaan bekas isteri suaminya. Namun, Tash Yong, atau nama sebenarnya Nur Natasha Shazila Rosli, menegaskan bahawa dia berhak untuk berkongsi berita gembira dalam hidupnya tanpa perlu risau tentang perasaan orang lain.


Menurut Tash, "Saya berhak berkongsi perjalanan hidup saya. Bila anak kita lahir, tentu saya mahu kongsi kegembiraan ini dengan semua orang. Dalam video yang saya kongsi, saya hanya menunjukkan keadaan saya semasa di bilik pembedahan dan bagaimana anak saya di azankan serta berkongsi nama anak saya."


Tindakan Tash ini adalah sebagai respon kepada tuduhan netizen yang mengatakan bahawa dia sengaja mahu menyakiti hati bekas isteri suaminya, Cikpiah. Cikpiah yang juga seorang pempengaruh media sosial sebelum ini sering mengkritik bekas suaminya, Azlee Abd Aziz (atau Bosskay), kerana didakwa tidak pernah menjenguk anak lelaki mereka.


Tash berharap agar Cikpiah dapat meneruskan kehidupannya dan berhenti daripada mengaitkan isu anak-anak dalam setiap perkongsian yang dibuatnya. "Kalau Cikpiah tak boleh 'move on', setiap apa yang saya kongsi di media sosial pasti akan buat dia tak tenang. Ini kehidupan saya, dan saya berhak untuk berkongsi kebahagiaan saya tanpa perlu risau tentang fitnah yang dilemparkan," tegas Tash.


Untuk makluman, Bosskay pernah berkahwin dengan Cikpiah dan seorang lagi wanita bernama Noorani sebelum bercerai pada Mac lalu. Dari kedua-dua perkahwinan tersebut, Bosskay dikurniakan empat orang anak. Kini, Bosskay telah mendirikan rumah tangga dengan Tash pada 8 April 2023, dan mereka baru sahaja menyambut kelahiran anak lelaki pada 15 Julai lalu.


Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang perkembangan terbaru Tash Yong dan Bosskay, atau sekadar berkongsi berita gembira ini, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda. Klik butang kongsi dan sebarkan berita gembira ini! 🌟📲

Previous Post Next Post

Contact Form