Tash Yong Selamat Bersalin Bayi Lelaki: Boss Kay Teruja Temani Isteri Sepanjang Kelahiran


Selamat datang ke dunia, Kay Aydeen! Pelakon cantik Tash Yong baru-baru ini melahirkan bayi lelaki yang comel di Hospital Tunku Azizah, Kuala Lumpur pada petang Isnin lalu. Kelahiran ini pasti menjadi detik paling bermakna buat pasangan ini!


Tash Yong, atau nama sebenarnya Nur Natasha Shazila Rosli, 34, dikurniakan bayi seberat 3.08 kilogram secara normal, meskipun mengalami beberapa cabaran kesihatan seperti slip disc dan diabetes semasa mengandung. Nama Kay Aydeen yang dipilih membawa maksud 'cerdas', memberi harapan besar untuk masa depan si kecil ini.


"Alhamdulillah, saya bersyukur proses kelahiran ini dipermudahkan walaupun mengalami kontraksi selama tiga minggu dan ulang alik ke hospital," kongsi Tash Yong penuh rasa syukur. "Akhirnya, pada 15 Julai lalu, air ketuban pecah dan kami segera ke hospital. Proses kelahiran berjalan lancar dan saya sangat bersyukur."


Tambah Boss Kay, suami tersayang Tash Yong, dia sangat berterima kasih kerana diberikan peluang menemani isterinya sepanjang proses kelahiran. Boss Kay, yang dikenali sebagai Azlee Abd Aziz, meluahkan rasa teruja dan syukur atas segala kemudahan yang diberikan.


"Alhamdulillah, saya gembira dengan kelahiran anak kami. Walaupun pada awalnya risau dengan keadaan kesihatan Ayong, Allah mempermudahkan segalanya. Saya juga menghubungi ibu untuk meminta doa dan bacaan Yasin, dan semua urusan menjadi lebih mudah."


Dalam tempoh berpantang, Tash Yong akan dijaga oleh suami serta ibu mentua yang penuh kasih sayang. Ibu mentua Tash Yong sudah pun siap berkemas untuk tinggal bersama dan menjaga Tash Yong serta bayi mereka sepanjang tempoh berpantang.


"Kami telah merancang untuk mengambil confinement lady, tetapi ibu mentua sendiri yang ingin menjaga cucu dan menyediakan makanan sepanjang tempoh saya berpantang. Dia memang sudah siap dengan segala keperluan dan akan tinggal bersama kami sehingga saya habis pantang," jelas Tash Yong.


Untuk makluman, Tash Yong dan Boss Kay mendirikan rumah tangga pada 8 April tahun lalu. Boss Kay, yang pernah berkahwin dua kali sebelum ini, kini bahagia dengan pasangan barunya dan anak-anak mereka yang semakin membesar.


Jangan lupa kongsi berita gembira ini dengan rakan-rakan anda! Klik butang kongsi dan sebarkan kebahagiaan ini kepada semua yang anda kenali. 💖👶


Jika anda suka artikel ini, jangan lupa untuk kongsi dengan rakan-rakan dan keluarga. Bagi mereka yang ingin mengikuti perkembangan terbaru, pastikan untuk melawat blog kami selalu!

Previous Post Next Post

Contact Form