Taufiq Hanafi Kena Petik Dalang Kes Pukul Kekasih - “Aku Teman Wanita Pun Tak Ada!”


Pelakon Tak Ada Teman Wanita, Macam Mana Boleh Kena Tuduh?

Setelah Ammar Alfian dan Syazwan Zulkifly, kini giliran Taufiq Hanafi pula dikaitkan dalam kes pukul kekasih yang hangat diperkatakan Ahad lalu. Namun, pelakon berusia 33 tahun ini terkejut apabila namanya disebut sebagai suspek kerana dia mengaku tidak mempunyai teman wanita.


"Aku teman wanita pun tak ada. Nak pukul siapa? Pukul 4 pagi itu pukul pontianak jelah," kata Taufiq dengan nada jenaka melalui Instastory miliknya. Dia turut berkongsi rasa hairan mengapa namanya tiba-tiba terpalit dalam isu ini.


Taufiq Hanafi: "Nak Pukul Siapa?"

Taufiq, atau nama sebenarnya Mohamad Taufiq Mohd Hanafi, menerima mesej yang meminta dia mengaku perbuatannya, namun dia dengan tegas menyangkal terlibat dalam kes tersebut. “Semalam viral fasal pukul, apa hal aku pun terpalit sama!” ujarnya lagi, menambah unsur humor dalam penafiannya.


Apa Sebenarnya Berlaku?

Pada 8 Julai, seorang pelakon lelaki popular berusia 37 tahun didakwa memukul teman wanitanya dalam satu kejadian di Ara Damansara, Petaling Jaya. Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja'afar@Ismail, mengesahkan mangsa telah membuat laporan polis di Balai Polis Sea Park pada petang Ahad.


Selain Taufiq, nama pelakon Ammar Alfian dan Syazwan Zulkifly turut dipetik sebagai suspek, namun kedua-dua mereka telah menyangkal terlibat dalam insiden tersebut.


Jom Kongsi Artikel Ini!

Cerita ini memang hangat dan penuh dengan misteri. Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda untuk sama-sama mengetahui apa sebenarnya yang berlaku. Siapa tahu, mungkin ada yang tahu cerita sebenar di sebalik kes ini!


Jangan lupa untuk klik butang kongsi di bawah dan sebarkan artikel ini di media sosial anda!

Previous Post Next Post

Contact Form