Tengku Firmansyah: Dari Dunia Glamour ke Kehidupan Baharu Sebagai Tukang Besi di Kanada


Kehilangan Tengku Firmansyah dari dunia hiburan akhirnya terjawab apabila beliau muncul dengan foto terbaharu di Instagramnya. Pelakon berusia 46 tahun itu kini menikmati kehidupan baharu sebagai tukang besi di Kanada.


Melalui perkongsian terbarunya, beliau kelihatan gembira dengan transformasi kehidupannya di sana. "Tukang besi... walaupun muka comot, tetapi seronok dapat pakai seluar pendek semasa bekerja," kongsinya dengan riang.


Perkongsian ini menarik perhatian ramai netizen yang ingin mengetahui lebih lanjut mengenai kehidupan baharu pelakon ini. Walaupun ada yang tidak puas hati dengan jawapannya, ramai berharap agar beliau terus tabah meniti kehidupan baru di luar negara.


Pada bulan April tahun lalu, Tengku Firmansyah bersama isterinya, Cindy Fatika Sari, memutuskan untuk berpindah ke Kanada atas desakan dua orang anak mereka yang ingin melanjutkan pelajaran di sana.


Jom Kongsi Kisah Menarik Ini! Bagikan artikel ini dengan kawan-kawan untuk mereka juga dapat mengetahui kisah menarik Tengku Firmansyah yang kini menjalani kehidupan baru sebagai tukang besi di Kanada.

Previous Post Next Post

Contact Form