Terbaru! Jung Joon Young Didakwa Goda Wanita di Kelab Malam Paris!



TULAR! Jung Joon Young, yang tidak serik dengan skandal Burning Sun, kembali mencuri tumpuan dengan video tular di media sosial! Video tersebut menunjukkan seorang lelaki mirip penyanyi terkenal Korea Selatan ini, didakwa sedang asyik mengoda beberapa wanita di sebuah kelab malam di Paris pada 8 Julai lalu.


Dalam video tersebut, lelaki itu kelihatan berbual mesra dengan beberapa wanita di bar kelab tersebut, sebelum bertindak lebih berani dengan mencium mereka. Menurut saksi, lelaki mirip Joon Young itu turut meminta akaun Instagram mereka, kononnya untuk menjemput mereka ke acara pembukaan restorannya di Lyon, Perancis. Bukan itu sahaja, dia dengan bangganya memperkenalkan dirinya sebagai penyanyi terkenal dari Korea Selatan!


"Dia berada di bar mengurat beberapa wanita, siap minta akaun Instagram dengan alasan mahu mengajak mereka ke pembukaan restoran miliknya. Dia perkenalkan dirinya sebagai Jun dan mengaku sebagai penyanyi terkenal dari Korea Selatan," kata saksi berkenaan.


Untuk pengetahuan, Joon Young pernah merancang membuka sebuah restoran makanan Korea di Paris pada tahun 2018. Namun, impian tersebut musnah apabila dia terlibat dalam skandal Burning Sun yang turut membabitkan penyanyi Seungri dan Choi Jong Hoon dari FT Island. Skandal ini mendedahkan pelbagai salah laku jenayah seksual membabitkan mereka.


Pada tahun 2020, mahkamah menjatuhkan hukuman penjara lima tahun ke atas Joon Young atas kesalahan merogol, serta merakam dan menyebarkan video aksi seks tanpa kebenaran. Selain itu, dia juga didakwa merogol seorang wanita di Daegu pada tahun 2016.


Namun begitu, Joon Young telah dibebaskan pada Mac lalu dan perlu menjalani program pendidikan mengenai jenayah seksual. Penyanyi ini mula dikenali menerusi program uji bakat Superstar K4 pada tahun 2012 dan rancangan realiti 2 Days & 1 Night.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka pun ingin tahu tentang perkembangan terbaru selebriti kontroversi ini! 🕵️‍♀️📲


Hey, kalau korang rasa artikel ni menarik, jangan lupa untuk SHARE dengan kawan-kawan korang! Lagi ramai yang tahu, lagi best nak sembang gosip ni. Klik je butang SHARE di bawah! 💬📲

Previous Post Next Post

Contact Form