Terkejut Besar! Wajah Chen EXO Disangka Pakai Filter Warga Emas


Siapa sangka penampilan terbaru anggota EXO, Chen, dalam siaran langsung bersama peminat akan menjadi buah mulut ramai? Kim Jong-dae atau lebih dikenali sebagai Chen, telah mencetuskan pelbagai reaksi di media sosial apabila wajahnya didakwa kelihatan lebih tua daripada usianya yang sebenar, iaitu 32 tahun.


Penampilan Chen yang kelihatan lebih kurus dan wajahnya yang berkedut menimbulkan pelbagai spekulasi di kalangan netizen. Ada yang menganggap beliau tidak menjaga penampilan kerana sibuk dengan tanggungjawab sebagai seorang bapa.


"Dia pakai filter wajah orang tua ke? Sejak jadi ayah, dia makin kurus dan muka berkedut. Mungkin penat jaga anak," komen seorang netizen.


Namun, bukan semua komen negatif. Terdapat juga netizen yang tampil mempertahankan Chen, dengan mengatakan bahawa perubahan tersebut adalah normal bagi seseorang yang sudah mencecah usia 30-an.


"Dia cuma kurus sahaja dan normal sebenarnya untuk umur dia kalau ada kedutan pada wajah. Yang penting suara dia tetap sedap!" komen seorang lagi netizen.


Sebagai rekod, Chen telah mendirikan rumah tangga dengan seorang wanita bukan selebriti pada 14 Januari 2020. Pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata sulung pada April 2020.


Jadi, apa pendapat anda tentang penampilan terbaru Chen? Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan sertai perbincangan di media sosial!


Klik untuk kongsi artikel ini sekarang! 🚀

Previous Post Next Post

Contact Form