“Terlepas Cakap di TV! Isteri Judika Hamil Anak Ketiga – Berita Gembira Dari Keluarga Kecil Ini!”



Baru-baru ini, dunia hiburan Indonesia dikejutkan dengan berita gembira apabila penyanyi terkenal, Judika, mendedahkan bahawa dia dan isterinya, Duma Riris Silalahi, bakal menyambut kehadiran cahaya mata ketiga pada akhir tahun ini.


Berita ini sebenarnya terlepas cakap oleh anak kedua mereka, Judeo, yang baru berusia 6 tahun! Momen itu berlaku semasa Judeo muncul dalam satu program TV di Indonesia.


Pada mulanya, Judika, yang berusia 45 tahun, tidak bercadang untuk mendedahkan berita tersebut. Namun, apabila pengacara program mengusik tentang penampilan isterinya yang nampak sedikit berbeza, Judeo tanpa ragu-ragu berkata, "Ada bayi (di dalam perut Duma)."


Tentunya, berita ini amat menggembirakan! Judika, yang turut dikenali sebagai Judika Nalon Abadi Sihotang, memohon doa dari orang ramai agar kehamilan isterinya yang berusia 40 tahun itu berjalan dengan lancar. Beliau turut berkongsi bahawa kandungan Duma sudah memasuki usia enam bulan, namun memilih untuk tidak mendedahkan jantina bayi tersebut.


Untuk makluman, Judika dan Duma telah mendirikan rumah tangga sejak 31 Ogos 2013, dan mereka juga dikurniakan seorang lagi anak, Cleo Deomora, yang kini berusia 10 tahun.


Kalau anda rasa berita ini seronok, jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda. Kita sama-sama doakan agar keluarga Judika terus bahagia dan sihat! 😊👶✨

Previous Post Next Post

Contact Form