Tiko Aryawardhana Jelaskan Isu Seleweng Duit - Jangan Kaitkan Nama Bunga Citra Lestari!



Tiko Aryawardhana Selesai Beri Keterangan: Jangan Kaitkan Nama Bunga Citra Lestari


Suami kepada penyanyi terkenal Bunga Citra Lestari, Tiko Aryawardhana, telah selesai memberikan keterangan di Balai Polis Jakarta Selatan pada hari Khamis. Ini berkaitan dengan dakwaan penyelewengan wang syarikat yang pernah diusahakannya bersama bekas isterinya.


Walaupun siasatan sedang berlangsung, Tiko meminta agar nama Bunga tidak dikaitkan dengan kes tersebut.


"Alhamdulillah, saya sudah selesai memberikan keterangan. Saya ingin ingatkan, ini masalah dengan bekas isteri saya dan tiada kaitan dengan BCL (Bunga Citra Lestari)," kata Tiko.


Peguam: Tiko Beri Kerjasama Penuh


Peguam Tiko, Irfan Aghasar, memaklumkan bahawa anak guamnya telah memberikan kerjasama yang baik sepanjang siasatan dijalankan. Segala keterangan yang diberikan diharapkan dapat menepis segala dakwaan bekas isterinya, Arina Winarto, mengenai salah guna wang syarikat.


"Kami harap keterangan ini menjadi bukti baru untuk membantah semua tuduhan yang dibuat," jelas Irfan.


Latar Belakang Kes


Tiko didakwa menggelapkan wang syarikat berjumlah RM1.7 juta yang dilakukan antara tahun 2015 hingga 2021. Tiko dan Arina bercerai pada 28 Oktober 2021 selepas tujuh tahun berkahwin dan memiliki tiga orang cahaya mata. Tiko kemudian berkahwin dengan Bunga pada 2 Disember tahun lalu di Bali, Indonesia.


Jangan Lupa Kongsi!


Kisah ini pastinya menarik minat ramai! Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan teruskan mengikuti perkembangan terkini mengenai isu ini. Tekan butang kongsi sekarang dan sebarkan maklumat ini!

Previous Post Next Post

Contact Form