"Titisan Air Mata Kegembiraan: Syeriv Samheizy, Anak Syatilla Melvin, Tawar Diri Jadi Imam Solat Maghrib!"



Pasti hati ini terasa hangat dan bergetar melihat momen indah yang dikongsi oleh pelakon popular Syatilla Melvin di Instagramnya baru-baru ini. Syeriv Samheizy, anak sulung Syatilla, telah melakukan sesuatu yang sangat istimewa yang membuatkan ibu bapanya sangat terharu. Bayangkan, pada usia tujuh tahun, Syeriv menawarkan diri untuk menjadi imam dalam solat Maghrib!


Syatilla, yang tidak dapat menyembunyikan rasa sebaknya, menceritakan betapa dia terkejut dan berbangga dengan tindakan anaknya itu. “Bubu (panggilan mesra untuk Syatilla) langsung tidak menyangka anak kecil ini mampu mengimamkan solat. Setiap kali teringatkan dia meminta untuk jadi imam bulan lepas, hati ini terasa sebak yang mendalam.”


Dalam video yang dikongsi, Syeriv kelihatan khusyuk dan penuh bersemangat ketika memimpin solat, dan ini benar-benar menggetarkan hati. Syatilla menambah, “Air mata ini merambu dalam solat apabila mendengar bacaan anak kita. Tak sangka dia benar-benar boleh jadi imam solat Maghrib.”


Lebih menyentuh hati, Syeriv melakukannya tanpa sebarang paksaan. Syatilla dengan bangga menyatakan, “Tiada paksaan, dia sendiri yang mahu. Sekarang aku faham makna bangga yang sebenar.”


Ini adalah satu pencapaian yang sangat membanggakan bagi keluarga ini, terutamanya bagi Syatilla yang telah berkahwin dengan pelakon Syaheizy Sam pada 8 Februari 2016. Selain Syeriv, mereka juga dikurniakan dua lagi anak iaitu Sarima, 5 tahun, dan Salama, satu tahun.


Jadi, jangan lupa kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga dapat merasai momen indah dan penuh makna ini! 🌟🙌


Klik 'Kongsi' dan sebarkan kegembiraan ini dengan semua orang!

Previous Post Next Post

Contact Form