Tobey Maguire Cinta Model Muda Malaysia? Netizen Terkejut!


Pelakon terkenal Tobey Maguire kini menjadi bualan hangat apabila dikatakan sedang menjalinkan hubungan dengan model berdarah Malaysia, Lily Chee. Tobey, yang kini berusia 49 tahun, dan Lily yang baru sahaja menginjak usia 20 tahun, dilihat bersama di sebuah acara eksklusif anjuran jutawan Michael Rubin minggu lalu.


Namun, peminat tidak dapat menyembunyikan rasa terkejut dengan perbezaan usia yang besar antara mereka, iaitu 29 tahun. Malah, usia Lily hanya tiga tahun lebih tua daripada anak perempuan Tobey sendiri. Ini menyebabkan ramai yang melabelkan Tobey sebagai 'orang tua gatal' kerana bercinta dengan wanita jauh lebih muda.


Gambar tular di media sosial menunjukkan Tobey meletakkan tangan di bahagian punggung Lily, yang menyebabkan netizen meluahkan rasa tidak senang dan menganggap tindakan tersebut tidak wajar. Seorang pengguna aplikasi X meluahkan rasa kesal dengan mengatakan Lily belum dilahirkan ketika filem pertama Spider-Man lakonan Tobey ditayangkan. Ramai juga yang membandingkan Tobey dengan pelakon Leonardo Dicaprio yang terkenal dengan sikap suka berpacaran dengan wanita muda.


Namun begitu, bekas isteri Tobey, Jennifer Meyer, menafikan dakwaan tersebut dan menyatakan bahawa gambar tular itu tidak seperti yang disangka oleh sesetengah pihak. Untuk makluman, Tobey berkahwin dengan Jennifer pada tahun 2007 dan mereka berpisah pada tahun 2016. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua orang anak iaitu Ruby Sweetheart Maguire, 17, dan Otis Tobias, 15 tahun.


Adakah benar Tobey Maguire bercinta dengan model muda Malaysia? Hanya masa yang akan menentukan! Sementara itu, kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda dan sertai perbincangan hangat ini! 🌟


👥 Kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan mari kita bincangkan bersama! 👥

Previous Post Next Post

Contact Form