Uqasha Senrose Akui Susahnya Keluarga Baru: "Struggle" Keluar Bersama Anak Tanpa Suami



Sejak bergelar ibu tiga bulan lalu, Uqasha Senrose ternyata menghadapi cabaran besar dalam kehidupan seharian. Pelakon cantik ini baru-baru ini berkongsi betapa sukarnya untuk keluar bersama anak kecilnya tanpa kehadiran suami atau pembantu.


Dalam satu hantaran di Instastory, Uqasha, yang juga dikenali sebagai Nik Zaris Uqasha Nik Sen, 32, mengakui betapa susahnya merancang dan keluar dengan bayi seorang diri. "Masya-Allah, struggle betul nak keluar dengan anak seorang diri. Bila ada orang ajak keluar, saya selalu fikir berjuta kali," luahnya.


Menurut Uqasha, persiapan sebelum keluar rumah memerlukan banyak masa dan tenaga. Dia terpaksa membawa dua beg hanya untuk keperluan bayi. "Ini saya kuatkan diri juga perlahan-lahan siapkan Uqaira, kemudian bersiap untuk diri sendiri. Masuk kereta dah mengah (penat). Mana nak bawa barang anak, beg dia sahaja dah dua, tak masuk lagi beg tangan saya. Penat sangat tapi berjaya keluar dengan anak," ujarnya.


Uqasha, yang berkahwin dengan pelakon Kamal Adli pada 5 November 2021, kini menikmati kehidupan sebagai ibu kepada seorang cahaya mata perempuan, Hawra Uqaira, yang dilahirkan pada 27 April lalu.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda yang mungkin juga menghadapi cabaran yang sama! πŸΌπŸ‘Ά✨

Previous Post Next Post

Contact Form