Vida ‘Pow’ Beg Tangan Mewah RM90,000, Cik B Tegur Jangan Belanja Lebih RM100,000


Hidup Mewah, Anak Bijak Berbelanja


Kehidupan glamor dan mewah usahawan terkenal, Datuk Seri Vida, serta anak-anaknya sentiasa menjadi bualan ramai. Ramai yang menyangka kemewahan yang dinikmati anak-anaknya adalah hasil pemberian Vida yang aktif menjalankan pelbagai jenis perniagaan. Namun, siapa sangka anaknya, Cik B atau Nur Edlynn Zamileen Muhamma Amin, yang baru berusia 19 tahun, juga mempunyai wang simpanan sendiri untuk berbelanja.


Cik B Sanggup Berbelanja Besar Untuk Ibu


Menerusi satu video yang dimuat naik di laman TikTok, Cik B tanpa ragu-ragu sanggup mengeluarkan RM100,000 dalam masa sehari untuk kegembiraan ibunya. Dalam video tersebut, Vida kelihatan berada di sebuah butik jenama mewah, sibuk memilih koleksi beg tangan yang diidamkan.


Izin Dari Anak


Vida kemudian menghubungi Cik B untuk meminta izin membuat pembelian tersebut dan meminta anaknya itu mengeluarkan duit sendiri. Respon yang diberikan oleh Cik B ternyata mengejutkan ramai pihak. Tanpa berfikir panjang, Cik B terus memenuhi hajat ibunya. "Mama pakai kad yang limit RM100,000 tu tapi jangan sampai RM100,000," katanya menerusi panggilan telefon.


Nasihat Anak Buat Ibu Tersenyum


Respon spontan Cik B bukan sahaja mengejutkan, malah membuat Vida ketawa. Namun, Cik B tidak lupa menasihati ibunya agar tidak keterlaluan dalam berbelanja. "Tenang-tenang dahulu. Hari ini RM100,000 esok pun sama," ujarnya.


Kongsi Kegembiraan Ini!


Kisah kehidupan mewah dan kasih sayang antara ibu dan anak ini memang menarik untuk dibaca. Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga dapat menikmati cerita menarik ini.


Tekan butang kongsi sekarang dan sebarkan kebahagiaan!

Previous Post Next Post

Contact Form