Video Terbaru Nonny Nadirah Botakkan Kepala Curi Perhatian Netizen!


Sekian lama menyepi, pelakon dan penyanyi Nonny Nadirah kembali mencuri perhatian ramai selepas berkongsi video membotakkan rambutnya di Instagram. Perkongsian Nonny atau Nonny Nadirah Zainuddin, 34, menjadi bualan pengikut selepas hampir sembilan bulan tidak memuat naik sebarang hantaran di laman berkenaan.


Dalam video tersebut, Nonny dilihat membuka bajunya dan hanya memakai pakaian dalam sebelum bertindak mencukur rambutnya dengan mesin pencukur. Tindakan berani Nonny itu meraih ribuan tanda suka dan menerima ratusan ribu tontonan hanya dalam sejam selepas dimuat naik.


Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan tujuan aktres itu membotakkan rambutnya. Adakah ia untuk memenuhi tuntutan watak dalam projek terbaharu atau sebaliknya, hanya masa yang akan menjawab.


Pada Disember tahun lalu, Nonny memaklumkan dirinya kembali membuka tudung selain meluahkan rasa kesal kerana dirinya disihir oleh seseorang yang dikenali.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan lihat reaksi mereka! Mari kita sama-sama menyokong Nonny dalam setiap langkah yang diambilnya. #NonnyNadirah #Inspirasi #SokongArtisTempatan

Previous Post Next Post

Contact Form