Wak Doyok & Aliff Syukri: Klarifikasi Mengenai Isu Hutang yang Menggemparkan


Baru-baru ini, dunia fesyen kita dikejutkan dengan kontroversi yang melibatkan ikon fesyen terkenal, Wak Doyok, dan usahawan sensasi Datuk Seri Aliff Syukri. Isu ini menjadi hangat apabila nama Wak Doyok disebut-sebut sebagai individu yang dikatakan berhutang dengan Aliff Syukri. Namun, apa sebenarnya yang berlaku?


Wak Doyok, yang nama sebenarnya Mohd Azwan Md Nor, berusia 44 tahun, tampil memberikan penjelasan mengenai salah faham yang timbul. Dalam satu hantaran di Instagram, Wak menafikan dirinya adalah individu yang dimaksudkan oleh Aliff Syukri. Beliau juga memuat naik foto pertemuan dengan Aliff untuk membuktikan situasi ini telah pun diselesaikan.


"Alhamdulillah, selesai salah faham di media sosial. Bukan aku ya yang Aliff nak saman," tulis Wak di Instagram.


Dalam pertemuan itu, Wak mengaku rasa malu apabila namanya dikaitkan dengan isu hutang tersebut. Beliau turut menyatakan kekesalan apabila ramai pihak salah faham dan menganggap dirinya terlibat dalam kontroversi ini.


"Malu aku Aliff, wartawan cari, netizen kata aku bergaduh dengan Aliff. Bukan aku sahaja ikon fesyen, ramai lagi. Tapi tak tahulah kenapa ramai tuju perkara tu kat aku," jelas Wak.


Sebaliknya, Aliff Syukri turut memberikan penjelasan bahawa ikon fesyen yang dimaksudkan sebenarnya seorang wanita, bukan lelaki. Jadi, dakwaan bahawa Wak Doyok adalah individu tersebut adalah tidak benar.


"Sebenarnya ramai salah tafsir, yang saya cerita tu ikon fesyen perempuan. Jadi individu itu bukan Wak Doyok," ujar Aliff.


Menurut laporan terdahulu dari kami, Aliff telah mendedahkan bahawa bapa kepada ikon fesyen yang dimaksudkan berhutang kepadanya sebanyak puluhan juta ringgit. Aliff juga memberi amaran kepada individu tersebut untuk menyelesaikan hutang sebelum akhir bulan ini atau menghadapi tindakan selanjutnya.


Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai isu ini, jangan lupa untuk baca artikel penuh di sini. Juga, kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda agar mereka juga tahu apa yang sebenarnya berlaku!


Jangan lupa untuk klik butang kongsi di bawah dan sebarkan berita ini kepada semua rakan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form