Zara Zya Kembali di Hospital: "Alergik Hospital, Tapi Doktor Tak Faham Gurauan Saya!"


Hai semua! Kalau korang peminat setia Zara Zya, mesti korang dah dengar berita terkini mengenai pelakon kesayangan kita ni. Zara Zya atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd Zainuddin, 39, sekali lagi terpaksa 'berkampung' di hospital akibat jangkitan kuman.


Menurut Zara, jangkitan tersebut berlaku di bahagian kesan pembedahan membuang cyst dan fibroid yang dia jalani sebelum ini. Aduh, tak habis-habis dugaan buat Zara.


"Saya terkena jangkitan kuman pada bahagian pembedahan yang dibuat sebelum ini. Sekarang masih dalam rawatan antibiotik sehingga sembuh dan tidak tahu berapa lama akan berada di hospital," kata Zara kepada kami. Zara dimasukkan ke hospital sejak Khamis lalu dan terus menjalani rawatan sehingga kini.


Gurauan Zara: "Alergik Hospital"

Zara juga sempat berseloroh dengan doktor yang merawatnya, "Saya beritahu doktor bahawa saya alergik dengan hospital, namun dia tidak faham akan gurauan itu," ujarnya dengan nada jenaka. Walaupun dalam keadaan sakit, Zara tetap berusaha untuk menghiburkan orang sekelilingnya.


Pada hujung Mei lalu, Zara telah menjalani pembedahan untuk membuang cyst dan fibroid, selain menerima rawatan untuk masalah sakit tulang belakang atau sindrom lumbar facet. Walaupun terkena jangkitan kuman, Zara akui kesihatan dia kini semakin baik.


"Sakit akibat pembedahan itu semakin baik. Insya-Allah semuanya akan kembali pulih," tambah Zara lagi.


Jom sama-sama doakan kesihatan Zara agar cepat sembuh dan kembali aktif dalam dunia seni. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang! Semoga lebih ramai yang tahu tentang perkembangan Zara dan dapat mendoakan kesejahteraan dia.


Teruskan menyokong Zara Zya dan nantikan kemunculan dia yang seterusnya di layar perak!


Kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda untuk sebarkan doa dan semangat buat Zara Zya! 🌟🩷

Previous Post Next Post

Contact Form