30 Tahun Perkahwinan: Inul Daratista Semakin Taksub dengan Suami, Adam Suseno!


Bila dah masuk tahun ke-30 dalam perkahwinan, ada sesuatu yang menarik berlaku dalam hidup penyanyi terkenal, Inul Daratista. Seperti yang dikongsi oleh Inul, dia kini semakin jatuh cinta dan taksub dengan suaminya, Adam Suseno! 🤩💖


Menurut Inul, yang nama sebenarnya Ainur Rokhima, usia perkahwinan mereka semakin memberi warna baru dalam kehidupan mereka. "Ya Allah, kalau bercakap sahaja mesti bergurau, sebab Adam sekarang semakin kelakar!" jelasnya. Setiap hari, Adam membuatkan Inul ketawa dan merasa bahagia walaupun dia sibuk dengan kerja.


Inul turut menjelaskan bahawa sikap humor Adam adalah penawar terbaik untuk stress di tempat kerja. "Saya banyak kerja di tempat kerja, jadi Adam selalu menghiburkan saya supaya saya tidak stress," katanya.


Bukan sahaja bahagia dengan sikap suaminya, Inul juga berkongsi rahsia kejayaan perkahwinan mereka. "Saya anggap hubungan rumah tangga seperti sesi persekolahan. Kita perlu belajar banyak untuk mencapai hasil yang baik," tambahnya.


Inul dan Adam melangsungkan perkahwinan pada tahun 1995 dan kini mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Yusuf Ivander Damares yang berusia 15 tahun.


Jadi, jika anda rasa cerita ini menarik, jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda. Ajak mereka membaca dan turut sama merasai kegembiraan Inul dan Adam dalam meraikan tahun ke-30 perkahwinan mereka! 🌟💕

Previous Post Next Post

Contact Form