8 Tahun Cinta Bersemi: Jeslina Hashim Kini Bergelar Isteri Tunku Eddy Nasruan


Setelah lapan tahun melayari bahtera cinta, penyanyi dan pelakon terkenal Jeslina Hashim akhirnya bergelar isteri kepada kerabat Diraja Negeri Sembilan, Tunku Eddy Nasruan. Berita gembira ini diumumkan oleh sepupu Tunku Eddy, Tengku Alana, yang turut mengucapkan tahniah kepada pasangan bahagia ini.


"Tahniah kepada sepupu saya, Eddy, dan sepupu baharu Jeslina. Semoga kalian berdua sentiasa berbahagia. Terima kasih kerana menjemput kami dalam majlis istimewa ini," kata Tengku Alana dalam ucapan tahniahnya.


Khabar gembira ini mula tersebar melalui Instastory Jeslina pada malam Sabtu, memaparkan momen bahagia mereka yang berlangsung secara tertutup di sebuah dewan.


Kemeriahan majlis tersebut turut disambut dengan ucapan tahniah daripada netizen di ruangan komen. Rata-rata memuji dan mendoakan kebahagiaan untuk pasangan ini.


Pada 1 November tahun lalu, Tunku Eddy pernah memuat naik hantaran di media sosial meluahkan rasa syukur dan kebahagiaan bersama Jeslina, serta mengumumkan bahawa tarikh ulang tahun hubungan mereka akan berubah tahun ini.


Untuk pengetahuan, Jeslina sebelum ini pernah berkahwin dengan Dion Andrew Vercoe pada 21 April 2005, namun perkahwinan mereka berakhir dengan perceraian pada Mac 2013. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua orang anak, Micah (16 tahun) dan Keira (14 tahun).


Tunku Eddy pula merupakan cucunda kepada Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan ke-10, Tuanku Ja'afar dan Tunku Ampuan Najihah.


Jangan lupa kongsi berita gembira ini dengan rakan-rakan anda! 🌟✨ #JeslinaTunkuEddy #CintaDiraja #TahniahJeslina #KongsiKebahagiaan

Previous Post Next Post

Contact Form