Aisha Amaira, Bakat Cilik dalam Bidang Seni: Fasha Sandha Sokong Penuh!





Kecil-kecil cili padi! Walaupun baru berusia empat tahun, anak bongsu pelakon terkenal Fasha Sandha, Aisha Amaira, sudah menunjukkan minat yang mendalam dalam dunia seni. Tidak hanya pandai hafal lagu dan menari, Aisha juga dilihat sebagai seorang penghibur muda yang berbakat.


Menurut Fasha, dia dan suami, Aidil Aziz, tidak akan membataskan minat Aisha. Sebaliknya, mereka berdua memberi sokongan penuh terhadap apa sahaja yang Aisha minati. “Dia (Aisha) memang menunjukkan minat yang mendalam dalam bidang seni. Dia boleh hafal lagu dan menari dengan baik, dia nampak macam seorang penghibur,” kata Fasha.


Fasha juga berkongsi bahawa Aisha sudah mula bermain dengan alat solek dan menunjukkan perkembangan yang pesat untuk usianya. “Kami tidak akan memaksa atau menghalang dia. Jika dia seronok, kami akan terus beri sokongan sepenuhnya,” tambahnya.


Majlis hari lahir Aisha yang keempat baru-baru ini juga menjadi tumpuan. Diadakan di Maya Hotel, Kuala Lumpur, majlis tersebut dihadiri oleh 300 orang tetamu yang meriahkan suasana. Fasha berkongsi bahawa dia mengikuti tradisi ibunya yang sentiasa menyambut hari lahir anak-anak walaupun dalam keadaan yang serba kekurangan dahulu.


“Bergantung pada rezeki dan masa, kami pasti akan sambut hari jadi anak. Ibu saya selalu menyambut hari lahir saya walaupun keadaan kami susah. Jadi, saya terapkan perkara ini pada anak saya juga,” jelas Fasha.


Tidak hanya itu, Fasha juga membuat kejutan istimewa untuk Aisha dengan kehadiran penyanyi Aepul Roza. Aisha yang memang merupakan peminat setia Aepul, kelihatan terkejut dan terpesona apabila Aepul menyanyikan lagu "ILU" di hadapannya.


“Memang kejutan untuk Aisha dan dia terkejut sangat. Aisha memang peminat Aepul dan sering mendengar lagunya. Jadi, bila Aepul muncul, Aisha terkesima dan tak dapat berkata apa-apa,” ujar Fasha dengan senyuman.


Fasha Sandha, yang pernah berkahwin dengan Rizal Ashram (Jejai) pada 27 April 2012 dan bercerai pada 20 Januari 2016, kini bahagia bersama Aidil Aziz selepas berkahwin pada 9 Mac 2019. Mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Aisha Amaira, yang kini berusia empat tahun. Selain Aisha, Fasha juga mempunyai dua orang anak hasil perkahwinan terdahulu, Putra Rayfal Ramli dan Putri Raysha Jemyma.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan dan ikuti perkembangan menarik mengenai Aisha Amaira serta keluarga Fasha Sandha!

Previous Post Next Post

Contact Form