Aliff Aziz Sertai Tabligh di Singapura, Bella Astillah Doa Terbaik Untuk Bekas Suami


Bella Astillah baru-baru ini menjadi perhatian apabila bekas suaminya, Aliff Aziz, dilaporkan menyertai kumpulan tabligh di Singapura. Walaupun video tersebut tular di media sosial, Bella mengambil pendekatan yang matang dan penuh doa untuk Aliff.


Menurut Bella atau nama penuhnya Dayang Ara Nabella Awang Astillah, 30, dia tidak mengikuti perkembangan tersebut dengan dekat dan hanya mengetahui tentang video tular itu melalui media sosial. Bella menegaskan bahawa dia lebih memilih untuk tidak mengulas lanjut mengenai perkara ini.


"Saya hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk Aliff. Kalau benar dia ingin berubah ke arah kebaikan dan mendalami ilmu agama, Alhamdulillah. Itu adalah perjalanan hidupnya dan kita tidak boleh menilai niat seseorang," katanya ketika ditemui pada sidang media Konsert Jiwa Malaysia yang diadakan di Pavilion Bukit Jalil pada petang Khamis.


Video tersebut, yang dikongsi oleh Ustaz Haji Taufik di TikTok, menunjukkan Aliff mengenakan pakaian serba putih dan berserban di salah sebuah masjid di Singapura. Ustaz Taufik dalam kapsyen video tersebut mengingatkan orang ramai untuk tidak mudah membuat hukum terhadap orang lain.


Ini bukanlah kali pertama Aliff menyertai kumpulan tabligh. Pada Ogos 2021, dia juga pernah melakukan perkara yang sama. Bella dan Aliff bercerai pada 13 Jun lalu setelah lapan tahun berkahwin dan dikurniakan dua orang anak, Ayden Adrean, 7, dan Ara Adreanna, 4 tahun.


Dalam berita lain, Bella akan membuat penampilan di Konsert Jiwa Malaysia yang akan berlangsung pada 7 September 2024 di Stadium Hoki Nasional Bukit Jalil. Konsert ini juga akan menampilkan nama-nama besar seperti Bunkface, Hujan, Ruffedge, Insomniacks, Spider, dan Dolla.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda dan ikuti perkembangan selanjutnya mengenai Bella dan Aliff!

Previous Post Next Post

Contact Form