Amelia Henderson dan Aazief Khalid Hanya Teman Baik – Tya Ariffin Minta Tanya Sendiri


Dalam dunia hiburan yang penuh dengan spekulasi, kadang-kadang ada berita yang memerlukan penjelasan. Begitulah juga dengan kisah Amelia Henderson dan Aazief Khalid. Pelakon cantik Tya Ariffin baru-baru ini telah menjelaskan bahawa adik iparnya, Aazief Khalid, kini hanya berkawan dengan Amelia Henderson.


Dalam sesi siaran langsung di TikTok, Tya atau nama sebenarnya Nutria Wulanduri Arifin, 30, dengan jelas menyatakan bahawa hubungan antara Aazief dan Amelia hanyalah sebatas persahabatan. Tya meminta agar semua pihak yang ingin tahu lebih lanjut mengenai status hubungan mereka untuk bertanya terus kepada yang berkenaan.


“Kalau tengok dari mata saya, mereka (Aazief dan Amelia) masih berkawan sahaja. Apa yang saya boleh cakap, tanya sendiri dengan tuan punya badan,” jelas Tya.


Penjelasan ini muncul sebagai tindak balas kepada spekulasi yang mula beredar selepas Aazief dan Amelia dilihat bersama menghadiri konsert Cinta Di Awan Siti Nurhaliza di Genting Highland pada 11 Ogos lalu. Ada yang meneka bahawa mereka mungkin sedang menjalin hubungan istimewa kerana dilihat duduk bersebelahan semasa konsert tersebut.


Untuk makluman, Amelia sebelum ini telah mengesahkan bahawa hubungan romantiknya dengan pelakon Aedy Ashraf telah berakhir. Amelia juga menegaskan tiada niat untuk kembali bersama bekas teman lelakinya itu.


Jadi, untuk semua yang ingin tahu lebih lanjut tentang perkembangan terkini, mungkin lebih baik jika kita tunggu dan lihat sahaja, atau bertanya terus kepada pihak yang terlibat. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan yang mungkin juga berminat dengan gosip terkini ini!

Previous Post Next Post

Contact Form