“Amir Masdi Tenang Hadapi Kritikan, Akui Luahan Di Media Sosial Berkaitan Album Kedua!”


Amir Masdi baru-baru ini mencuri perhatian ramai apabila ciapannya di media sosial seolah-olah menandakan dia sedang berdepan masalah peribadi. Tidak dinafikan, perkongsian tersebut membuatkan peminatnya bimbang dan tertanya-tanya tentang keadaan penyanyi popular ini.


Namun, jangan risau! Amir atau nama penuhnya Amir Syazwan Masdi, 27, menjelaskan bahawa semua itu hanyalah salah faham. Sebenarnya, dia sedang sibuk dengan persiapan album keduanya yang bakal dilancarkan pada Oktober nanti.


“Ramai yang tersalah faham mengenai ciapan saya. Saya sebenarnya dalam proses menyiapkan album kedua saya. Jadi, semua perkongsian saya itu berkaitan dengan lagu-lagu dalam album tersebut,” ujar Amir kepada kami.


Amir turut memohon agar peminatnya terus bersabar dan tidak terlalu risau. Menurutnya, segala ciapan yang dianggap ‘sedih’ itu sebenarnya adalah sebahagian daripada strategi promosi untuk album terbarunya. “Saya tak sangka peminat akan risau sampai ada yang fikir saya betul-betul ada masalah. Tapi bagi mereka yang mengikuti saya dengan rapat, pasti tahu ini semua berkaitan dengan album saya,” tambahnya lagi.


Penyanyi yang terkenal dengan lagu “Puas” ini juga berkongsi bahawa dia sedang berkolaborasi dengan Edry Abdul Halim dalam menghasilkan album ini. “Lagu-lagu dalam album ini sebenarnya sangat positif. Semua sudah siap, tinggal menunggu masa yang sesuai untuk dilancarkan sahaja,” jelas Amir dengan penuh semangat.


Jadi, jangan risau jika anda melihat ciapan yang mungkin menimbulkan kekeliruan. Segala-galanya adalah sebahagian daripada persiapan untuk menyajikan karya terbaru yang pasti memukau hati peminat.


Jika anda teruja untuk mendengar album baru Amir Masdi, pastikan anda terus mengikuti perkembangan terbaru melalui media sosialnya! Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga tidak terlepas info terkini tentang Amir Masdi. 😊🎶

Previous Post Next Post

Contact Form