Anak-Anak Kim Kardashian Dah Ada Calon Suami Baru Untuk Ibu Mereka!



Kim Kardashian memang selalu jadi perhatian, kan? Tapi kali ini, bukan kisah glamor atau bisnes dia yang buat kita teruja, tapi sebab anak-anak dia pula yang sibuk nak cari calon suami baru untuk ibu mereka!


Walaupun Kim, 43, masih belum bersedia nak bercinta lagi lepas putus dengan Odell Beckham Jr. pada Mei lalu, anak-anak dia dah tak sabar-sabar nak tengok ibu mereka bahagia balik. Mereka siap ada senarai calon pilihan mereka sendiri!


"Lucu sangat sebab anak-anak saya macam dah pandai nak jodohkan saya dengan pilihan mereka. Mereka dah sedia nak terima orang baru dalam hidup saya, tapi saya belum," kata Kim sambil ketawa.


Kim kongsi cerita ni masa dia jadi tetamu di rancangan The Tonight Show bersama Jimmy Fallon. Menurutnya, anak-anaknya dah mula bagi cadangan nama-nama calon suami baru dia, dari pemain bola keranjang sampai ke pembaca berita!


"Kalau nak tahu, mereka juga dah cuba nak rapatkan saya dengan beberapa calon pilihan mereka," tambah Kim lagi.


Untuk yang tak tahu, Kim dan Odell Beckham Jr. pernah bercinta sejak September 2023 tapi putus pada Mei 2024. Sebelum ni, Kim pernah berkahwin dengan rapper terkenal Kanye West pada 24 Mei 2014 dan dikurniakan empat cahaya mata.


Memang comel dan sweet betul tengok anak-anak Kim sayangkan ibu mereka, kan? Kalau korang rasa cerita ni menarik, jangan lupa kongsi dengan kawan-kawan korang juga! Mesti diorang pun terhibur baca kisah ni!

Previous Post Next Post

Contact Form