Anak Conteng Cadar Hotel, Rizky Billar Terpaksa Bayar Ganti Rugi RM333!


Pelik tapi benar! Pelakon terkenal, Rizky Billar, baru-baru ini terpaksa menanggung kos ganti rugi sebanyak 1.2 juta Rupiah (lebih kurang RM333) selepas anaknya, Muhammad Levian Al-Fatih Billar, menjadikan cadar hotel sebagai kanvas seni yang tidak dijangka.


Menurut Rizky, 29, dia dan isterinya, Lesti Kejora, menerima berita mengejut ini daripada salah seorang staf hotel selepas mereka mendaftar keluar. "Staf hotel memaklumkan bahawa tukang cuci mendapati cadar di bilik 1007, di mana kami menginap, telah diconteng dengan pen," jelas Rizky.


Tambah Rizky, tukang cuci hotel sudah mencuba untuk membersihkan contengan tersebut tetapi gagal. Maka, pihak hotel terpaksa meminta Rizky untuk bertanggungjawab dan membayar ganti rugi.


Walaupun kejadian ini agak memalukan, Rizky memilih untuk memandangnya dari sudut yang positif di Instagramnya. "Alhamdulillah Levian, selain boleh menyanyi dan suka muzik, rupa-rupanya suka melukis juga. Insya-Allah, dia akan jadi artis sejati. Tapi, lain kali janganlah melukis di cadar hotel, ya!" tulisnya dalam nada bergurau.


Untuk makluman, Rizky dan Lesti telah mendirikan rumah tangga sejak 2021 dan mereka dikurniakan seorang anak lelaki, Muhammad Levian Al-Fatih Billar.


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Mana tahu, mereka juga mungkin menghadapi situasi yang sama atau ingin tahu lebih lanjut tentang berita terkini. Klik butang kongsi sekarang!

Previous Post Next Post

Contact Form