Ashanti dan Nelly Diam-Diam Timang Cahaya Mata Lelaki, Pilih Nama Unik!



Tak disangka, pasangan selebriti Ashanti dan Nelly akhirnya berkongsi berita gembira mereka menimang cahaya mata lelaki pada 18 Julai lalu. Nama pilihan mereka? Kareem Kenkaide Hayes. Pasti ramai yang tak sabar melihat si kecil ini membesar!


Ashanti yang cukup teruja dengan kehadiran Kareem dalam hidupnya, tak ketinggalan untuk berkongsi kegembiraan tersebut di Instagram. Menariknya, penyanyi berusia 43 tahun ini turut menayangkan bentuk tubuhnya yang kembali cantik selepas sebulan bersalin. Siapa sangka, dalam diam Ashanti dan Nelly kini sudah bergelar ibu dan ayah!


Ashanti: "Impian Saya Akhirnya Tercapai"


Ashanti tak dapat menyembunyikan rasa syukurnya setelah bergelar seorang ibu. "Agak lucu bagaimana perancangan hidup tak selalunya tepat pada masanya. Saya sudah lama menanti untuk bergelar ibu. Saya bangga dengan bentuk badan yang saya miliki selepas melahirkan anak," katanya dalam satu hantaran di Instagram.


Sebelum ini, ramai peminat terkejut apabila People melaporkan Ashanti dan Nelly sebenarnya sudah berkahwin pada 27 Disember tahun lalu, namun memilih untuk menyimpannya sebagai rahsia sehingga kini. Pasangan ini sebelum ini pernah mengumumkan pertunangan mereka dan bakal menimang cahaya mata, tetapi tidak mendedahkan bahawa mereka sebenarnya sudah menjadi suami isteri.


Untuk yang mungkin tak tahu, kisah cinta Ashanti dan Nelly bermula pada awal tahun 2000. Walaupun pernah berpisah pada 2013, cinta mereka kembali bertaut pada 2023. Setahun kemudian, pasangan ini mengumumkan pertunangan mereka, dan kini mereka sudah menjadi ibu dan ayah kepada si comel Kareem.


Kongsi Kegembiraan Ini Bersama Rakan-Rakan Anda!


Jika anda teruja dengan berita gembira ini, jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda. Siapa tahu, mereka juga akan sama-sama teruja dengan berita baik dari pasangan selebriti kegemaran ramai ini! 🌟

Previous Post Next Post

Contact Form