"Baby London!" – Sufi Rashid dan Isteri Sedia Sambut Cahaya Mata Perempuan!


Selepas lima tahun melayari bahtera perkahwinan, penyanyi popular Sufi Rashid akhirnya akan menyambut kehadiran cahaya mata pertama mereka!


Sufi Rashid, atau nama sebenarnya Muhammad Sufian Rashid, 33, dengan penuh gembira mengumumkan bahawa isterinya, Nurulain Md Yusof, kini sedang hamil enam bulan dengan bayi perempuan.


Dalam majlis Gender Reveal yang diadakan di Zebra Square, Kuala Lumpur, pada malam Sabtu lalu, Sufi berkongsi berita bahagia ini dengan keluarga, sahabat handai, dan media.


“Saya bersyukur sangat sebab isteri kini hamil enam bulan dan kami akan dikurniakan seorang bayi perempuan,” kata Sufi kepada kami.


Majlis itu dihadiri oleh kira-kira 100 tetamu yang turut sama memeriahkan suasana. Sufi juga memaklumkan bahawa keputusan untuk menambah ahli keluarga ini dibuat setelah mengambil kira faktor kewangan yang semakin stabil.


“Kami merancang untuk mempunyai anak tetapi tidak pernah berusaha selama lima tahun berkahwin. Alhamdulillah, kini dengan keadaan kewangan yang lebih baik, kami rasa ini adalah masa yang tepat untuk menimang cahaya mata,” tambahnya.


Sufi turut menyebut bahawa mereka telah gelarkan bayi dalam kandungan sebagai “Baby London” kerana terinspirasi daripada percutian mereka ke London.


“Jadi, bayi kami ini boleh dikatakan sebagai ‘Baby London’,” jelas Sufi.


Untuk makluman, Sufi dan Nurulain mendirikan rumah tangga pada 21 September 2019 dan dijangka akan menyambut kelahiran anak pertama mereka pada 9 November depan di sebuah hospital swasta di Seri Kembangan, Selangor.


Sama-sama kita doakan agar segala urusan Sufi dan Nurulain dipermudahkan dan selamat bersalin!


Jangan lupa kongsi berita gembira ini dengan rakan-rakan anda! πŸŒŸπŸ‘ΆπŸ’–

Previous Post Next Post

Contact Form