Cardi B Terkena Kecaman! Pergaduhan Dengan Wanita Ternampak di Video Viral



Baru-baru ini, nama Cardi B hangat diperkatakan di media sosial selepas satu video rakaman menunjukkan dia terlibat dalam pergaduhan dengan seorang wanita di New York. Kejadian yang berlaku pada 29 Julai itu mencuri tumpuan ramai apabila Cardi B, penyanyi terkenal, dikesan bertengkar dengan orang awam di sebuah acara.


Menurut laporan, pergaduhan ini bermula apabila kehadiran paparazi yang ramai memenuhi lobi sebuah apartmen menyebabkan orang awam mengalami kesukaran untuk bergerak di kawasan tersebut. Dalam suasana yang tegang itu, seorang wanita dilihat menendang sebuah Cybertruck yang diparkir di situ sebagai bentuk protes.


Melihat tindakan wanita tersebut, Cardi B tidak dapat menahan kemarahannya. Dalam video yang tular itu, Cardi B kelihatan marah dan menjerit melalui tingkap kereta SUV miliknya, mengancam untuk melaporkan wanita tersebut kepada pihak berkuasa.


"Saya rakam apa awak buat, perempuan gila! Habislah awak, saya akan ajar awak cukup-cukup," kata Cardi B dalam video tersebut.


Kejadian ini menimbulkan pelbagai reaksi di media sosial, dan Cardi B tidak terlepas daripada kecaman netizen. Ramai yang mengkritik tindakannya, mengatakan bahawa dia tidak sepatutnya terlibat dalam pertengkaran tersebut.


Namun, Cardi B tampil mempertahankan diri dengan memuat naik video tersebut sekali lagi dan menjelaskan niatnya. "Kenapa kamu semua nak buat saya nampak jahat sedangkan saya nak pertahankan dia sahaja. Suka hatilah!" ujarnya.


Apa pendapat anda tentang kejadian ini? Adakah Cardi B patut dipersalahkan atau dia hanya cuba membela nasib orang lain? Kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan anda dan beri pendapat anda di ruangan komen!


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri tahu mereka tentang berita terkini ini!

Previous Post Next Post

Contact Form