Chiwan Bakal Jadi Bapa! Isteri Buntil Pelamin, Berita Gembira Ini Bikin Hati Meleleh


SELEPAS empat bulan melayari bahtera perkahwinan, pelawak dan penyampai radio Suria FM, Chiwan, bakal menyambut berita gembira! Siapa sangka, isteri tercintanya, Amira Ayuni Hashim, sedang hamil. Khabar gembira ini dikongsikan oleh Amira melalui Instagram pada hari Selasa.


Walaupun Amira tidak mendedahkan usia kehamilannya, namun kelihatan jelas bahawa dia sudah memasuki trimester kedua. Melalui perkongsian di media sosial, Amira mengungkapkan rasa syukur dengan berkata, “Tahun 2024 bulan Mei kita kahwin dan saya bunting pelamin. Terima kasih ya Allah atas rezeki ini.”


Dalam video yang dimuat naik, Chiwan, yang nama sebenarnya Mohd Azwan Sabri, 39 tahun, dilihat sebak dan memeluk isterinya selepas menerima berita ini. Moment tersebut benar-benar menyentuh hati!


Amira, yang berusia 27 tahun, juga berkongsi bahawa berita ini adalah hadiah istimewa untuk ulang tahun kelahiran suaminya yang ke-39. “Pada tahun 2023, saya berdoa agar tahun depan (2024), saya boleh hadiahkan awak dua garis. Alhamdulillah, Tuhan makbulkan doa saya,” ujarnya.


Dia juga menambah, “Ini adalah hadiah istimewa untuk suami saya. Sabar sedikit lagi, hadiah sayang akan keluar tahun depan. Tahun ini kita nikmati tidur yang puas-puas dulu.”


Perkongsian ini telah menerima pelbagai ucapan tahniah daripada para pengikut yang turut berkongsi kegembiraan mereka dengan pasangan ini.


Jangan lupa untuk kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda! Klik butang kongsi dan sebarkan kegembiraan Chiwan dan Amira kepada semua! πŸŒŸπŸ‘ΆπŸ’–

Previous Post Next Post

Contact Form