"Cik B Luah Rasa Kecewa: Dituduh Tumpang Kesenangan Ibu, Ini Respon Jujur Beliau!"


Cik B, anak kepada usahawan terkenal Datuk Seri Vida, baru-baru ini meluahkan rasa kecewa di media sosial apabila ada segelintir pihak mendakwa beliau hanya menumpang kekayaan ibunya. Kekecewaan ini datang daripada mereka yang seagama dan sebangsa dengannya, membuatkan Cik B semakin terkesan.


Dalam video yang dimuat naik di TikTok, Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin, 19 tahun, menjelaskan bahawa beliau amat bersyukur dilahirkan dalam keluarga yang senang hasil usaha gigih ibunya. Menurutnya, "Kadang saya tak faham, kenapa orang persoalkan kehidupan saya. Kebanyakannya datang daripada orang yang sebangsa dan seagama."


Cik B menambah, "Saya sangat bersyukur dianugerahkan seorang ibu yang hebat, yang dapat penuhi keperluan dan kemahuan saya. Mama (panggilan Vida) bekerja keras siang dan malam untuk pastikan kami tidak hidup susah." Dia mengagumi kejayaan Vida dalam bidang perniagaan dan bercita-cita tinggi untuk mengikuti jejak langkah ibunya.


Walaupun sedar dirinya mungkin tidak akan mencapai kejayaan setinggi ibunya, Cik B berharap agar semua orang akan mendoakannya untuk mencapai kejayaan dalam hidup. "Saya kagum sangat dengan mama, yang membuatkan saya bercita-cita untuk menjadi seperti dia satu hari nanti. Mungkin saya tak akan menjadi hebat seperti mama tapi harap awak semua boleh doakan saya, semoga saya jadi seorang yang berjaya macam mama," ujar beliau dengan penuh harapan.


Untuk pengetahuan, Vida pernah berkahwin tiga kali, dan Cik B adalah anak hasil perkahwinan pertama beliau bersama Mohammad Amin Yasin. Selain Cik B, pasangan tersebut juga dikurniakan tiga orang anak lelaki termasuk Eric Zaquan atau Kacak. Malangnya, anak pertama dan kedua mereka meninggal dunia dalam kejadian kebakaran rumah pada 3 Ogos 2013.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda jika anda juga terkesan dengan luahan hati Cik B ini! 🌟💬

Previous Post Next Post

Contact Form