Da'i Syed dan Hana Ismail Sambut Kelahiran Cahaya Mata Sulung!


Berita ceria datang dari dunia hiburan Malaysia apabila pengacara terkenal, Hana Ismail, telah selamat melahirkan cahaya mata sulung mereka pada pukul 2.06 petang Rabu yang lalu. Khabar gembira ini disampaikan oleh suaminya, Da'i Syed, seorang pendakwah selebriti yang sangat terkenal.


Dalam hantaran di InstaStorynya pada Rabu, Syed, yang berusia 29 tahun, meluahkan rasa syukur dan kegembiraan dengan berita tersebut. "Alhamdulillah, isteri saya Hana selamat melahirkan anak kami pada pukul 2.06 petang," tulisnya dengan penuh rasa syukur.


Syed turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah mendoakan kelancaran proses bersalin isterinya. "Terima kasih kepada semua yang mendoakan!" tambahnya.


Namun, buat masa ini, jantina dan nama bayi tersebut masih menjadi rahsia. Syed mendedahkan bahawa Hana sudah berbadan dua sejak 1 Syawal yang lalu, walaupun kehamilan mereka telah menjadi perbualan hangat di kalangan peminat sejak bulan Julai tahun lalu.


Untuk pengetahuan, Da'i Syed dan Hana Ismail telah melangsungkan perkahwinan mereka pada 3 Disember 2022 di Kuala Lumpur.


Jangan lupa untuk kongsi berita gembira ini dengan kawan-kawan anda dan teruskan menyokong pasangan bahagia ini dalam perjalanan mereka sebagai ibu bapa! 🌟👶✨

Previous Post Next Post

Contact Form