Dedikasi Lagu ‘Dipaksa Berpisah’: Nedim Harap Kembali Ke Pangkuan Nora Danish - “Awak Masih Cinta Hati Dalam Hidup Saya”


Bagi Nedim Nazri, bekas suami pelakon cantik Nora Danish, rasa sayang dan cinta itu tidak pernah pudar. Dalam usaha mengungkapkan perasaannya yang mendalam, Nedim baru-baru ini mendedikasikan lagu ‘Dipaksa Berpisah’ kepada Nora, menzahirkan harapan untuk kembali bersama walaupun kini mereka telah berpisah.


Melalui InstaStory, Nedim, yang lebih dikenali sebagai Boss Ned, memuat naik poster lagu ‘Dipaksa Berpisah’ yang dinyanyikan oleh penyanyi Indonesia, Yan Josua. Meskipun lagu ini adalah karya terbaru dari luar negara, ia seolah-olah menyuarakan isi hati Nedim sendiri.


“Lagu ini hanya untukmu sayang, Nora Danish. Saya doakan awak bahagia, kalau dengan saya Alhamdulillah,” tulis Nedim di ruangan kapsyen.


Nedim tidak menafikan bahawa hatinya masih terbuka untuk Nora. Walaupun mereka telah berpisah secara sah di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur pada 19 Jun lalu, Nedim tetap meletakkan Nora sebagai cinta hati dalam hidupnya. “Tetapi kalau bukan dengan saya sekalipun, awak masih cinta hati dalam hidup saya,” katanya dengan penuh kesungguhan.


Nedim dan Nora, yang berkahwin pada 30 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak lelaki, Mohamed Neqayl, berusia enam tahun, kini memilih untuk menjalani kehidupan masing-masing. Namun, dedikasi Nedim kepada Nora menerusi lagu ini jelas menunjukkan bahawa rasa cinta dan harapan untuk kembali bersama masih ada.


Bagi anda yang mengikuti kisah ini, jangan lupa kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda dan sebarkan rasa cinta dan dedikasi Nedim yang penuh emosi ini. Jom baca lebih lanjut dan lihat bagaimana perasaan mereka berkembang dari masa ke masa!

Previous Post Next Post

Contact Form