Dolla Rindu Syasya: Kenangan Manis dan Kejayaan Konsert Dolla Re


Kehadiran bekas anggota Dolla, Syasya, mungkin tidak ada dalam konsert Dolla Re

The Experience yang berlangsung pada 3 Ogos lalu, tetapi nama Syasya tetap segar dalam ingatan setiap ahli kumpulan. Kehilangan ini sedikit sebanyak memberi kesan kepada mereka, terutamanya Sabronzo yang meluahkan rasa sedih dan nostalgia.


"Syasya Sentiasa dalam Hati Kami"


Sabronzo meluahkan rasa sedihnya ketika mengenangkan Syasya, yang pernah menjadi sebahagian besar dalam perjalanan seni Dolla. Meskipun Syasya sudah tidak bersama mereka, Sabronzo berharap bekas anggota itu tetap bangga melihat pencapaian yang telah diraih oleh Dolla.


“Ketika sesi latihan, saya terfikir mengenai perkara ini. Syasya tidak lagi bersama kami dan dia tidak akan menjadi sebahagian perjalanan kami pada konsert ini. Rasa sedih kerana perbincangan mengenai konsert sudah kami bincangkan sebelum Syasya keluar Dolla lagi. Kami bersyukur kami dapat jayakan konsert pertama. Kami berharap Syasya gembira melihat kami berjaya mengadakan konsert pertama,” ujar Sabronzo kepada kami.


Tabby dan Angel: Harapan dan Kenangan


Dalam sesi temu ramah di Petaling Jaya pada Selasa, Tabby dan Angel turut meluahkan rasa yang sama. Mereka berharap Syasya akan terus menyokong dan mendoakan yang terbaik untuk mereka bertiga meneruskan perjalanan sebagai Dolla.


“Apa pun terjadi, Syasya tetap sebahagian perjalanan kami sebagai Dolla. Kami harapkan dia ada bersama kami, tetapi kami faham bahawa setiap dari kami mempunyai perjalanan dan haluan sendiri. Harapnya dia melihat kami sebagai memori manis dalam kehidupan dan semoga dia berharap yang baik-baik untuk kami juga sebagai Dolla,” kata Tabby.


Keberanian dan Keterujaan Peminat


Konsert Dolla Re

The Experience yang diadakan di Zepp Kuala Lumpur pada 3 Ogos lalu berlangsung meriah dengan kehadiran lebih 2,500 peminat yang menggelarkan diri mereka iDolla. Dolla tidak dapat menahan rasa terharu apabila melihat peminat yang sanggup beratur dari pagi dan ada yang bahkan mengadakan persembahan sendiri di luar dewan.


“Kami sangat terharu. Mereka menanti Dolla Re

The Experience sama seperti kami. Ramai iDolla yang berkumpul di luar Zepp Kuala Lumpur seawal pagi pada hari konsert. Terkejut juga bila dapat tahu bahawa mereka mengadakan konsert sendiri di luar, ada yang menari, menyanyi. Memang seronok melihat semangat mereka!” tambah kumpulan tersebut.


Kongsikan Kenangan Ini!


Dolla dan peminatnya telah mencipta kenangan manis yang pasti akan dikenang sepanjang hayat. Jangan lupa kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda supaya mereka juga boleh merasai suasana meriah dan kehangatan konsert Dolla Re

The Experience. Klik butang kongsi sekarang dan sebarkan berita baik ini!

Previous Post Next Post

Contact Form