"Drama Panas! Azizah Salsha Dipecat Sebagai CEO Gara-Gara Isu Curang"



Dalam dunia hiburan, tiada yang lebih mengejutkan daripada skandal yang melibatkan selebriti terkenal. Kali ini, penyanyi dan personaliti media sosial, Azizah Salsha atau lebih mesra dipanggil Zize, menjadi buah mulut ramai apabila dia dipecat daripada jawatannya sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) sebuah syarikat kosmetik terkemuka.


Kontroversi panas yang melibatkan Zize, 21, telah mencetuskan keputusan drastik daripada pihak pengurusan syarikat tersebut. Mereka tidak mahu nama syarikat dan produk mereka terpalit dengan isu curang yang sedang hangat diperkatakan. Akibatnya, Zize terpaksa melepaskan jawatan yang baru disandangnya sejak 8 Julai lalu.


Pada 21 Ogos, syarikat kosmetik tersebut mengeluarkan kenyataan rasmi menerusi Instagram, memaklumkan bahawa segala urusan perniagaan dengan Zize akan dihentikan serta-merta. Malah, mereka meminta agar semua pihak tidak lagi mengaitkan Zize dengan syarikat tersebut kerana beliau tidak lagi berada di bawah pengurusan mereka.


Ini adalah satu lagi episod dalam siri drama kehidupan selebriti yang sering menjadi perhatian umum. Bagaimana agaknya Zize akan menghadapi situasi ini? Pastinya ramai yang ingin tahu perkembangan seterusnya.


Jadi, apa pendapat anda tentang isu ini? Kongsikan pandangan anda di ruangan komen! Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan kawan-kawan anda supaya mereka juga tidak ketinggalan dalam mengikuti cerita panas ini!

Previous Post Next Post

Contact Form