“Dugaan Bertimpa: Kaki Tiara, Anak Achey, Retak Terlanggar Batu Selepas Pembedahan”



Baru sahaja selesai pembedahan membuang dua tonsil, anak comel Achey, Nur Tiara Zinnirah, terpaksa berdepan dengan dugaan lain apabila kaki kanannya mengalami keretakan. Malangnya, nasib Tiara semakin malang apabila kaki kanannya tersandung batu hingga menyebabkan bengkak.


Isteri Achey, Nor Hasanah Yahaya atau lebih mesra dikenali sebagai Anne, berkongsi berita sedih ini di Instagram pada petang Rabu. Menurut Anne, Tiara yang berusia 6 tahun sedang bermain di tapak niaga ketika kejadian. Hujan lebat tiba-tiba menyebabkan Tiara berlari ke booth tetapi malangnya tersandung batu dan jatuh.


"Salam semua, doakan Tiara ya. Petang semalam dia bermain di tapak niaga, kemudian hujan lebat. Dia lari nak ke booth tapi tersandung batu dan jatuh. Pada mulanya ingatkan tidak ada apa-apa, tetapi lama-kelamaan makin bengkak dan dia mengadu sakit," cerita Anne.


Setelah kaki Tiara makin bengkak, mereka terus bawa Tiara untuk X-ray dan ternyata kaki Tiara retak. “Banyak dugaan awak, kakak (panggilan Tiara) bulan ni,” tambah Anne.


Di ruangan komen, ramai netizen memberi sokongan dan doa agar Tiara cepat sembuh. “Cepat sembuh ya Tiara. Semoga segala urusan keluarga Achey dipermudahkan,” tulis seorang pengguna Instagram.


Terdahulu pada 6 Ogos lalu, Tiara telah menjalani pembedahan buang dua tonsil di sebuah hospital swasta. Semoga Tiara cepat pulih dan kembali ceria seperti biasa.


Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini dengan rakan-rakan agar lebih ramai yang dapat mendoakan kesihatan Tiara. Setiap doa dan sokongan anda pasti bermakna untuk keluarga Achey! 🌟


Kalau anda ingin mengikuti perkembangan Tiara dan keluarga Achey, pastikan anda terus membaca artikel-artikel kami. Jangan lupa untuk kongsikan artikel ini kepada kawan-kawan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form