Erynne Erynna Umum Penceraian, “Terima Kasih Afify Untuk Segalanya”


Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua pembaca!


Baru-baru ini, pelakon terkenal Erynne Erynna mengumumkan berita mengejutkan mengenai perkahwinannya. Erynne, atau nama sebenarnya Syazlynne Erynne Abdullah, berkongsi bahawa ikatan perkahwinannya dengan Afify Sazali telah berakhir selepas lima tahun.


Dalam satu hantaran di Instagram pada Sabtu, Erynne memaklumkan kepada peminat dan pengikutnya tentang penceraian tersebut dengan penuh kesabaran dan reda. Erynne mengakui bahawa perkahwinannya telah sampai ke penghujungnya, dan dia menerima takdir ini dengan hati terbuka.


“Assalamualaikum semua, jika dulu saya kongsi berita gembira pada 2019 tentang perkahwinan kami, kini dengan dukacitanya saya ingin memaklumkan bahawa kami telah bercerai.


“Sudah tertulis sampai di sini sahaja jodoh kami dan inilah yang Allah takdirkan buat kami. Maka, bercerailah kami atas izin-Nya,” tulis Erynne dalam hantaran tersebut.


Erynne juga mengakui bahawa perceraian ini adalah satu ujian berat untuk dirinya. Namun, dia bersyukur kerana bekas suaminya, Afify, merupakan seorang yang bertanggungjawab dan baik hati.


“Segala puji bagi Allah, sungguh ini ujian yang amat berat. Tapi Allah hanya menguji hamba-Nya yang Dia sayang. Saya berdoa agar kami terus diberi kekuatan untuk membesarkan anak kami, Medinah, dengan baik,” katanya.


Dalam hantaran yang sama, Erynne menyatakan rasa terima kasihnya kepada Afify atas segala pengorbanan sepanjang mereka bergelar pasangan suami isteri. Dia juga memohon doa daripada orang ramai untuk kesejahteraan mereka sekeluarga.


“Kepada Afify, terima kasih untuk segalanya. Semoga Allah memberkati dan melindungi awak serta keluarga. Doakan yang baik-baik untuk kami sekeluarga, dan kami juga akan mendoakan yang terbaik untuk anda semua,” tambahnya.


Erynne dan Afify berkahwin pada 17 April 2019 dan dikurniakan seorang anak perempuan bernama Medinah, yang kini berusia empat tahun.


Jom kita doakan yang terbaik untuk Erynne, Afify, dan anak mereka, Medinah. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda agar mereka juga mendapat info terkini. 😊


#ErynneErynna #Penceraian #AfifySazali #KeluargaBahagia #DoaUntukKeluarga #BeritaTerbaru

Previous Post Next Post

Contact Form