Fad Anuar Jadi Mentor Silat Pelakon ‘Bad Boys’! Dennis Mcdonald Teruja Belajar Seni Bela Diri Melayu



Tak sangka, pelakon kita, Fad Anuar, berjaya menarik perhatian seorang bintang Hollywood! Dennis Mcdonald, yang terkenal dengan wataknya dalam filem Bad Boys: Ride or Die, tiba-tiba berminat nak belajar silat selepas terkesima dengan aksi Fad dalam satu video. Siap ajak berlatih sama lagi!


Menurut Fad, Dennis mula menghantar mesej di Instagram selepas menonton aksi pertarungan yang pernah dilakonkannya. Dennis bukan saja kagum, malah terus menyatakan hasrat nak berlatih bersama Fad untuk persediaan watak dalam filem terbarunya nanti.


"Apa yang menarik, Dennis ingat saya ni tinggal di New York! Tapi bila saya beritahu saya dari Malaysia, dia terus tanya bila boleh mula berlatih. Saya cadangkan belajar silat sebab dia boleh jadi pelakon kulit hitam pertama yang mengamalkan silat di dunia!" kongsi Fad penuh semangat.


Fad juga tak kisah nak ajar Dennis walaupun hanya melalui panggilan video. Malah, dia terbuka untuk terbang ke New York jika ada peluang bekerja sama dalam projek filem. Bayangkan, kalau Fad muncul walau sekejap dalam filem Hollywood, tentu bangga!


Bagi Fad, minat Dennis terhadap silat menunjukkan seni bela diri kita diiktiraf oleh dunia luar. Dia sangat teruja apabila budaya kita dihargai sedangkan tidak ramai dari kalangan kita yang betul-betul mahu mendalami seni tradisional seperti silat.


Sementara itu, Fad juga bakal muncul dalam filem terbarunya, Pungut, yang akan ditayangkan pada 29 Ogos ini. Filem ini penuh aksi yang mencabar, terutama di bawah arahan Areel Abu Bakar yang terkenal dengan idea spontan dan tidak terduga. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan Fad beraksi di layar perak!


Panggilan untuk Bertindak (Call to Action):

Jangan simpan cerita menarik ini untuk diri sendiri je! Kongsikan dengan kawan-kawan anda di media sosial supaya mereka pun dapat tahu betapa hebatnya seni silat kita. Tekan butang kongsi sekarang dan sebarkan keunikan budaya kita!

Previous Post Next Post

Contact Form