Fara Salleh Sahkan Halau Rakan Suami, Isu Rumah Tangga Makin Hangat!


Hilang sabar, Fara Salleh bertindak tegas dengan halau rakan suami di Singapura


Kehidupan selebriti memang tidak pernah lepas daripada kontroversi, dan kali ini, isteri pelawak Shuk Sahar, Fara Salleh, menjadi tajuk utama dengan pendedahan panasnya! Fara baru-baru ini meluahkan rasa kemarahannya di Instagram, selepas satu insiden di mana dia menghalau seorang rakan suami yang dianggap menempel di gerai nasi kerabu mereka di Singapura.


Individu yang dimaksudkan, Raje Ridzuan, mendakwa dia telah menjadi saksi kepada kejadian tersebut, dan turut mengkritik tindakan Fara yang dianggapnya melampau. Menurut Raje, Fara memarahinya di khalayak ramai dan menghalaunya dari gerai mereka. Raje juga menyebut bahawa Fara pernah 'melepak' di gerainya sebelum ini.


Fara membalas dakwaan itu dengan tegas. Katanya, dia sudah hilang sabar dengan sikap rakan-rakan Shuk yang sering mengganggu mereka. Menurut Fara, Raje tidak ada kena mengena dengan perniagaan suaminya dan tidak sepatutnya berada di situ. "Awak menempel dekat booth nasi kerabu itu padahal tak ada kena mengena dengan awak. Itu gerai suami saya dengan rakan kongsinya. Sebab itu saya halau awak," jelas Fara.


Raje, di pihaknya, mempertahankan tindakannya dengan mengatakan bahawa Fara hanya bertindak melulu. "Booth saya bayar, awak duduk situ sepanjang hari pun saya tak halau. Kenapa pula saya yang kena halau? Bukannya saya yang bayar booth tu!" kata Raje.


Kisah ini semakin hangat apabila ada kenalan rapat Shuk, termasuk pelakon Iqram Dinzly, tampil mempertahankan pelawak tersebut. Pada Isnin lalu, Fara mengakui dalam satu temu bual bahawa dia pernah meminta cerai daripada Shuk kerana sudah penat dengan perangai suaminya yang sering memburukkan namanya kepada kenalan rapat.


Fara dan Shuk berkahwin pada November tahun lalu, menjadikan ini perkahwinan kedua untuk Shuk yang sebelumnya pernah berkahwin dengan Rossa Sera. Mereka dikurniakan dua anak, Nur Qurratu Ain dan Nur Assyifatu Aimi.


Untuk lebih lanjut mengenai drama rumah tangga Fara dan Shuk, serta pendapat orang ramai, jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! ✨

Previous Post Next Post

Contact Form