Fara Salleh Tegur Iqram Dinzly: Jangan Campur Urusan Rumah Tangga Kami!

 



Isteri pelawak Shuk Sahar, Fara Salleh, baru-baru ini meluahkan rasa kurang puas hati terhadap pelakon Iqram Dinzly yang telah mengulas mengenai pergolakan rumah tangganya dengan Shuk. Fara dengan tegas meminta Iqram untuk tidak mencampuri urusan peribadinya, sambil menyatakan, "Bukan aku kahwin dengan kau Encik Iqram, jangan sibuk hal aku!"


Dalam satu hantaran di InstaStory, Fara mengkritik Iqram dan memuat naik berita dari kami bertajuk, 'Iqram Dinzly dedah perangai sebenar Shuk Sahar, nasihat netizen jangan percaya sebelah pihak sahaja.'


Iqram sebelum ini telah tampil mempertahankan Shuk dan mendedahkan bahawa pelawak tersebut adalah seorang lelaki yang rajin bekerja. Iqram juga meminta orang ramai agar tidak hanya percaya pada satu pihak dalam menilai situasi tersebut.


Namun, Fara melalui temubual bersama kami pada hari Isnin lalu mengakui bahawa dia telah meminta cerai daripada Shuk kerana sudah hilang sabar dengan perangai suaminya yang sering memburukkan dirinya kepada orang lain. Luahan hati Fara ini turut dikongsikan secara terbuka di Thread pada hari yang sama.


Untuk pengetahuan, Fara dan Shuk telah berkahwin pada November tahun lalu, menjadikannya perkahwinan kedua buat Shuk. Sebelumnya, Shuk pernah berkahwin dengan Rossa Sera dan mereka bercerai pada 22 Mac 2023. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua orang anak, Nur Qurratu Ain yang berusia 8 tahun dan Nur Assyifatu Aimi yang berusia lima tahun.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan! Jangan biarkan mereka terlepas berita hangat ini!

Previous Post Next Post

Contact Form