Farah Nabilah Ambil Alih Urusan Rumah Tangga Sendiri: "Penat Fikirkan Kerenah Pembantu Rumah!"



Hai semua! Pernah tak korang rasa macam nak putus asa dengan kerenah pembantu rumah? Farah Nabilah, pelakon kesayangan ramai, baru-baru ini berkongsi keputusan drastiknya untuk menguruskan rumah tangga sendiri selepas berdepan dengan pelbagai masalah dengan pembantu rumah. Jom kita selami cerita menarik ini!


Farah Nabilah, 32, kini memilih untuk menguruskan sendiri rumah tangganya selepas merasai kesulitan yang terlalu banyak dengan pembantu rumah yang pernah diupah. Menurut Farah, keputusan ini dibuat setelah berbincang dengan suaminya, juruterbang Mohammed Amirul Yunus, 32.


"Saya dah tak ada pembantu rumah. Dulu pernah ada beberapa kali, tapi kepala sakit dengan kerenah mereka. Macam-macam hal, macam-macam cekadak, penat nak fikir," kata Farah menerusi Instastory miliknya.


Walaupun Farah memutuskan untuk menguruskan rumah tangga sendiri, dia tidak menolak kemungkinan untuk memanggil pembantu harian jika benar-benar memerlukan bantuan. Beliau juga bersyukur kerana ibu bapa mentua dan ibu sendiri tinggal berhampiran, yang banyak membantu meringankan beban.


"Kalau saya penat sangat, saya akan panggil ‘daily maid’. Tapi saya sangat bertuah sebab ada ibu mentua yang dekat dan ibu saya. Kalau tak ada mereka, saya pun tak boleh lakukannya," tambahnya.


Farah yang mendirikan rumah tangga dengan Mohammed Amirul Yunus pada 20 Disember 2019, kini bahagia bersama dua orang anak mereka, Andre Omar, 4 tahun dan Yusuf Gibran, 2 tahun.


Apa pendapat korang tentang keputusan Farah? Adakah korang pernah berdepan situasi yang sama? Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan korang yang mungkin boleh relate dengan pengalaman Farah! 🌟✨


Jangan lupa like dan share artikel ini! 😊👨‍👩‍👧‍👦

Previous Post Next Post

Contact Form