Fasha Sandha dan Aidil Aziz Masih Berharap, Doakan Rezeki Cahaya Mata Lelaki!


Bila rezeki menanti dengan sabar, itulah situasi yang dilalui oleh pelakon Fasha Sandha dan suaminya, Aidil Aziz. Pasangan ini masih menantikan rezeki untuk dikurniakan seorang cahaya mata lelaki. Walaupun Fasha pernah meluahkan hasrat untuk menjalani rawatan persenyawaan in-vitro (IVF), dia mengakui bahawa proses tersebut bukanlah sesuatu yang mudah dan memerlukan masa yang panjang.


Fasha, yang kini berusia 40 tahun, berkongsi bahawa mereka perlu melalui pelbagai prosedur sebelum memulakan rawatan IVF tersebut. “Belum ada rezeki lagi, dan bukan mudah untuk mendapatkan cahaya mata. Proses IVF ini memerlukan masa dan banyak prosedur yang perlu dipatuhi,” jelasnya kepada kami.


Suaminya, Aidil Aziz, 37 tahun, turut menyatakan bahawa mereka hanya mampu merancang, dan Allah SWT yang menentukan segala-galanya. “Kami ikhtiar dan Allah yang menentukan. Kami berharap agar semua mendoakan yang terbaik untuk kami,” ujar Aidil, sambil memohon doa agar urusan mereka untuk menambah zuriat dipermudahkan.


Untuk pengetahuan anda, Fasha pernah berkahwin dengan usahawan Rizal Ashram pada 27 April 2012, tetapi pasangan ini bercerai pada 20 Januari 2016. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua orang anak, Putra Rayfal Ramli, 11 tahun, dan Putri Raysha Jemyma, 9 tahun. Kemudian, Fasha bertemu jodoh dengan Aidil pada 9 Mac 2019, dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata, Aisha Amaira, yang kini berusia empat tahun.


Mari kita doakan agar Fasha dan Aidil dipermudahkan dalam usaha mereka untuk menambah bilangan anak. Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan supaya mereka juga tahu perkembangan terkini tentang pasangan selebriti ini!

Previous Post Next Post

Contact Form