"Gegarkan Dunia: Suga BTS Ditahan Setelah Terjatuh dari Skuter Elektrik dalam Keadaan Mabuk!"


Kecoh di Korea Selatan! Baru-baru ini, anggota BTS yang terkenal, Suga, dilaporkan ditahan oleh pihak berkuasa selepas terlibat dalam insiden mengejutkan. Pada malam Selasa, Suga, yang berusia 31 tahun, ditemui terbaring di tepi jalan bersama skuter elektriknya. Malangnya, dia dilihat dalam keadaan mabuk.


Menurut laporan Allkpop, seorang anggota polis peronda menemui Suga dalam keadaan terjatuh dari skuter elektrik yang dipercayai sukar dikendalikan dalam keadaan mabuk. Bau alkohol yang kuat pada tubuhnya mengundang perhatian pihak berkuasa, menyebabkan dia dibawa ke Balai Polis Seoul Yongsan untuk siasatan lanjut.


Di Korea Selatan, peraturan mengenai skuter elektrik adalah ketat. Skuter ini tertakluk kepada peraturan jalan raya yang sama seperti kenderaan bermotor. Untuk menyewa dan mengendalikannya, seseorang perlu memiliki lesen yang sah. Suga kini sedang disiasat atas tuduhan melanggar peraturan trafik.


Kejadian ini mengundang pelbagai reaksi daripada peminat dan netizen. Ada yang mengecam tindakan Suga, menganggapnya sebagai satu kebodohan yang boleh membahayakan orang lain. Antaranya, komen-komen seperti:


"Malunya dengan kelakuan dia, patut tarik lesen memandu dia!"

"Cara dia memalukan diri sendiri memang legenda! Dia jatuh seorang diri di tepi jalan."

Suga kini menghadapi cabaran yang serius, dan insiden ini pasti akan memberi kesan kepada imejnya sebagai seorang selebriti. Adakah ini satu pengajaran bagi semua? Apa pendapat anda?


Jangan lupa kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda dan beri pendapat anda tentang kejadian ini!

Previous Post Next Post

Contact Form