“Gosip Datuk H: Adira Terkejut dengan Spekulasi Tak Berasas!”


Penyanyi popular Adira Suhaimi baru-baru ini terkejut apabila namanya dikaitkan dengan gosip kononnya dia sedang menjalin hubungan dengan seorang lelaki berpangkat Datuk yang dikenali sebagai Datuk H. Dalam sebuah sidang media di Sentul, Adira menjelaskan bahawa spekulasi tersebut langsung tidak berasas.


“Saya tidak tahu apa-apa tentang Datuk H. Individu ini tidak wujud dalam kehidupan saya. Saya pun tidak tahu dari mana datangnya cerita ini,” tegas Adira, 32, kepada kami.


Adira mengakui dia memang terkejut dengan gosip tersebut dan selama ini cuba untuk tidak terlalu memikirkan isu ini. “Dulu saya cuba mengelak menjawab, tetapi sekarang saya lebih terbuka tentang perkara ini. Saya tidak pandai menipu,” tambahnya dengan nada santai.


Dalam pada itu, Adira turut berkongsi bahawa bekas suaminya, Datuk Seri Adnan Abu, atau lebih dikenali sebagai Datuk Red, juga telah mengetahui tentang gosip tersebut. “Dia tahu tentang Datuk H dan tidak ambil peduli. Dia tahu hanya dia yang ada dalam hati saya,” ujar Adira.


Bercakap mengenai hubungannya dengan Datuk Red, Adira berharap agar mereka berdua dapat memperbaiki hubungan mereka. “Sekarang kami sedang berusaha. Dia juga ada perkara yang sedang diusahakan. Kami tidak mahu terlalu fokus pada percintaan. Kami hanya beri ruang dan peluang kepada satu sama lain,” jelasnya.


Di samping itu, Adira meluahkan rasa teruja untuk kembali berlakon dalam drama terbaru “Jangan Tinggal Abang, Dek”. “Saya sangat gembira dapat kembali ke dunia lakonan. Harap semua suka dengan lakonan saya,” ujarnya. Drama ini turut menampilkan pelakon seperti Adj Putra, Nabila Huda, Elly Mazlein, dan Fathia Latiff, dan boleh disaksikan di TikTok dan Instagram Kayra TV setiap hari Jumaat hingga Ahad.


Jangan lupa untuk kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Kongsikan berita terkini ini dan ikuti perkembangan Adira dalam dunia lakonan.

Previous Post Next Post

Contact Form